جایگزین مسیر

مودریچ به دنبال انتقال به یونایتد!

by | مرداد , ۲۸ , ۱۳۹۲

دیلی میرور گزارش می دهد که لوکا مودریچ انتقال به تاتنهام به عنوان بخشی از مبلغ خرید گرت بیل را رد خواهد کرد تا به این مسئله امید داشته باشد تا منچستریونایتد برای او پیشنهاد ارئه کند.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این ستاره کروات پس از اینکه نتوانست به تیم اصلی راه یابد تمایل دارد که رئال مادرید را ترک کند.

گزارش شده است که باشگاه به او پیشنهاد داده است که به عنوان بخشی از مبلغ خرید گرت بیل, مودریچ را به تاتنهام بفروشند اما این هافبک بازیساز آماده است تا این پیشنهاد را رد کرده و منتظر پیشنهاد دیوید مویز بماند.

مویز که برای خرید فابرگاس تلاش می کرد اکنون به دنبال گزینه های دیگری در این پست می باشد و احتمال دارد به دنبال لوکا مودریچ باشد.

تاتنهام علاقه مند است تا مودریچ به لندن برگردد, آن هم با قراردادی که رکورد نقل و انتقالات را خواهد شکست و با جدایی بیل, مودریچ که سال 2012 تاتنهام را ترک کرد, دوباره به این باشگاه برگردد.

آندره ویلاش بواش آماده است تا 60 میلیون پوند بر سر خرید بازیکن خرج کند و در تلاش برای راهیابی این تیم به لیگ قهرمانان, از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

با وجود این مسائل, این بازیکن 27 ساله علاقه ای برای برگشتن به شمال لندن ندارد و این تصمیم او مانعی بر سر انتقال بیل خواهد بود.

۰ Comments