جایگزین مسیر

مورینیو:کار انتقال سانچز به سیتی تقریبا تمام شده بود

by | بهمن , ۶ , ۱۳۹۶

مورینیو:کار انتقال سانچز به سیتی تقریبا تمام شده بود

پایگاه هواداران منچستریونایتد – ژوزه مورینیو اعلام کرده پیش از ورود منچستریونایتد به رقابت بر سر جذب سانچز،من سیتی تقریبا کار انتقال این بازیکن به اتحاد را تمام کرده بود:

باید به وضوح اعلام کنم که خرید سانچز کار من نبود.تمامی زحمات بر دوش هیئت رئیسه و مالکان باشگاه بود.آنها موفق شدند بازیکنی همچون سانچز را از چنگ بقیه  باشگاه ها دربیاورند.

به نظر میرسد برای برخی ها بسیار سخت است که از ما تعریف کنند و بگویند: “کارتان عالی بود.شما بسیار عالی توانستید بازیکنی را که تقریبا به سیتی پیوسته بود را مال خود کنید”.

به نظر میرسد برایشان سخت است که هنگامی که بازی ها را میبریم از ما تعریف کنند و همیشه یک “اگر”جلوی صحبت های خود قرار میدهند.وقتی بازیکنی تمام تلاشش را برای باشگاه انجام میدهد همیشه نظرات منفی راجع به او عنوان میکنند.اما واقعیت این است که بدون منچستریونایتد،صنعت فوتبال دچار مشکل بزرگی میشد و این بخشی از بودن در یک باشگاه بسیار بزرگ است.

مورینیو در ادامه ی صحبت هایش در مورد تمدید قرارداد با باشگاه و مدت زمان ماندنش در منچستریونایتد صحبت کرد:

من زمان زیادیست که اینجا هستم اما آنقدر ها هم که مردم فکر میکنند پیر نیستم.من ۵۵ سال دارم اما در اینجا کاملا احساس جوانی میکنم.وقتی چند ماه قبل گفتم که غیرممکن است که تا آخر دوران سرمربیگری خود در منچستریونایتد بمانم،منظورم این بود که در فوتبال مدرن غیرممکن است که بشود۱۰-۱۵ سال در یک باشگاه ماند.

منظورم این نبود که میخواهم باشگاه را ترک کنم بلکه منظورم این بود که قصد دارم ۱۰-۱۵ سال دیگر نیز به سرمربیگری ادامه دهم.من عاشق کارم هستم و نمیتوانم خودم را در حال انجام کار دیگری تصور کنم.

۰ Comments