جایگزین مسیر

مورینیو بازیکنان اسبق منتقد تیم را سرزنش کرد

by | دی , ۱۲ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد –مورینیو بازیکنان اسبق منتقد تیم را سرزنش کرد

هافبک اسبق منچستریونایتد پل اسکولز که به عنوان کارشناس در برنامه تلویزیونی حضور داشت درمورد پوگبا گفته بود که او فقط در زمین می چرخد و اماده به نظر نمیرسد.
اما پوگبا بعد از سه تساوی پشت سرهم منچستریونایتد ، در برابر اورتون در گودیسون پارک نقش پر رنگی در پیروزی تیم داشت.

مورینیو در این مورد گفت :من فکر میکنم پل اسکولز در مواردی دیگری مجاز به قضاوت کردن است .او به عنوان بازیکن یک پدیده بود و افتخارات زیادی برای تیم به ارمغان اورده ومن هم به او احترام زیادی میگذارم .
پوگبا همیشه سعی می کند بهترین بازی خود را در زمین نشان دهد .در بعضی بازیها بسیار درخشان ظاهر میشود و لی در بعضی بازیها انقدر درخشان ظاهر نمیشود .این مشکل پوگبا نیست که پول بیشتری نسبت به اسکولز در فوتبال به دست می اورد .این به خاطر راهی است که فوتبال به طرف ان می رود .
من هر روز سعی میکنم که بهترینم را به عنوان مربی ارایه کنم اگر روزی پل اسکولز تصمیم گرفت که به جرگه مربیان بپیوندد من ارزو میکنم که ۲۵ درصد موفقیتهای مرا کسب کند .۵۰ در صد موفیتهای من حدود ۱۲.۵ جام میشود .۲۵ درصد موفقیتهای من حدود ۶ جام قهرمانیست .پس اگر ۲۵ درصد موفقیتهای مرا کسب کند باید بسیار خوشحال باشد.
وی همچنین در مورد بازیکنان اسبق که در رسانه ها از او انتقاد میکنند گفت: مشکل اینجاست که انها دوست دارند در باشگاه باشند و این مشکل به دست من حل نمی شود.

۰ Comments