جایگزین مسیر

مورینیو با دست گذاشتن روی سانچز قمار بزرگی کرده است

by | دی , ۲۳ , ۱۳۹۶

مورینیو با دست گذاشتن روی سانچز قمار بزرگی کرده است

پایگاه هواداران منچستریونایتد – شیاطین سرخ وارد رقابت بر سر جذب الکسیس سانچز شده اند.رقیب همشهری آنها یعنی من سیتی نیز به شدت پیگیر وضعیت این بازیکن است.

پاول مرسون در مورد اقدام مورینیو برای جذب سانچز نظر جالب توجهی دارد.ابراز علاقه ی مورینیو به سانچز مرسون را شگفت زده کرده و او اکنون معتقد است در صورت رفتن سانچز به منچسترسیتی،یک رسوایی برای یونایتد و شخص مورینیو به وجود خواهد آمد.

منچسترسیتی مدتهاست که به دنبال به خدمت گیری مهاجم آرسنال میباشد و اخیرا منچستریونایتد نیز وارد رقابت برای جذب او شده است.مرسون معتقد است ناکامی در جذب الکسیس به اعتبار منچستریونایتد و مورینیو صدمه وارد خواهد کرد.

مورینیو با ابراز علاقه به جذب الکسیس سانچز قمار بسیار بزرگی کرده است.به این دلیل که اگر سانچز بین من سیتی  و منچستریونایتد،سیتی را انتخاب کند،اصلا برای نام منچستریونایتد خوب نخواهد بود و به اعتبار این باشگاه صدمه میزند.منچستریونایتد با میلیونها هوادار از سراسر جهان،بدون شک یکی از بزرگترین باشگاه های دنیاست.برای همین است که اگر مورینیو بگوید “من سانچز را میخواهم” و سانچز اعلام کند “نه من میخواهم به سیتی برم” به اعتبار آنها ضربه ی بزرگی خواهد زد.

۰ Comments