جایگزین مسیر

مورینیو : مویس می تواند یونایتد را به جمع چهار تیم برساند

by | بهمن , ۲۲ , ۱۳۹۲

سر مربی چلسی که اجازه ی انتقال ماتا به یونایتد را در ژانویه داد معتقد است که فرم شیاطین سرخ در این فصل بسیار دور از انتظار است و انتظار دارد مویس عکس العملی نشان دهد.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – خوزه مورینیو سر مربی چلسی اصرار دارد که منچستر یونایتد علیرغم فرم بدش , می تواند در پایان فصل در بین چهار تیم بالای جدول قرار گیرد.

مساوی گذشته یونایتد در مقابل فولام , فشار مضاعفی را به دیوید مویس اعمال کرده است. یونایتد 9 امتیاز با تیم چهارم جدول یعنی لیورپول فاصله دارد.

با این حال مورینیو از مویس حمایت کرد و گفت او باید از تمام تجربه اش استفاده کند تا یونایتد را از این وضع بد خارج کند. با این حال او هشدار داد که یونایتد برای تعقیب صدر نشینان باید فرم فوق العاده ای از خود نشان دهد.

وقتی از مورینیو پرسیدند که آیا یونایتد می تواند فصل را بین چهار تیم بالای جدول به پایان برساند , او گفت : ” آنها می توانند , این کار آسان نیست و آنها این مساله را می دانند. آنها می دانند که برای قرار گرفتن بین چهار تیم در محدودیت قرار دارند.

” آنها همچنین می دانند که تیم هایی مثل چلسی , لیورپول و آرسنال خوب نتیجه می گیرند و جبران این فاصله کار آسانی نخواهد بود ولی این کاری شدنی است.

” من برای آنها احساس تاسف می کنم. من هرگز از اینکه می بینم کسی مانند آنها که با چنین مشکلاتی درگیر است , لذت نمی برم ولی یونایتد , یونایتد است و دیوید مویس از تجربه ی کافی برخوردار است تا آنها را از این شرایط خارج کند و وضعیت آنها را در آینده بهتر کند. “

یونایتد و مویس چهارشنبه بازی سختی دارند. آنها باید به مصاف آرسنالی بروند که به دنبال جبران باخت 5-1 مقابل لیورپول است.

۰ Comments