جایگزین مسیر

مویز:بازیکنان به نتایج اخیر پاسخ خواهند داد

by | آذر , ۱۹ , ۱۳۹۲

دیوید مویز انتظار دارد بازیکنان منچستریونایتد با قدرت به نتایج اخیر تیم در بازی برابر شاختاردونتسک در لیگ قهرمانان عکس العمل نشان دهند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیوید مویز که در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با شاختاردونتسک حضور داشت گفت که دو شکست خانگی برابر اورتون و نیوکاسل بازیکنان را تحت تاثیر قرار داده است, اما او پیش بینی می کند بازینان به خوبی در آخرین بازی گروه A رقابت های لیگ قهرمانان به این مسئله پاسخ خواهند داد.

مویز گفت: بازیکنان به خاطر اینکه به پیروزی عادت کرده اند, از این مسئله صدمه دیده اند. هنگامی که آنها پیروز نمی شوند, این مسئله روی آنها تاثیر می گذارد, زیرا آنها اهمیت بسیاری به تیم و باشگاه خود می دهند. آنها بازیکنان خوبی هستند و به شکل درستی به این مسئله پاسخ خواهند داد.

“من کاملا مسئولیت نتایج اخیر را به گردن می گیرم. متاسفانه, آنها در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشتند اما در لیگ برتر این اتفاق نیافتاده است. من مسئولین این اتفاق را برعهده می گیرم. من دوست دارم آنها بهتر از این عمل کنند و شکی ندارم که آنها این کار را انجام خواهند داد.”

“فکر می کنم در بازی های اخیر ما به آن شکل که دوست داشتیم نتوانستیم بازی ها را به پایان برسانیم. من سعی کردم تا تغییراتی انجام بدهم در جهت بهتر شدن تیم اما این مسئله اتفاق نیافتاد.”

پیروزی 5 بر 0 برابر بایرلورکوزن منجر به این مسئله شد تا تیم به جمع 16 تیم نهایی لیگ قهرمانان راه یابد اما مویز به دنبال این است که با کسب نتیجه ای خوب به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد صعود کنند.

“این مسئله مهم است چون فرصت بسیار مناسبی را برای ما در دور بعدی به ارمغان می آورد. وظیفه اصلی این مسئله بود که از صعود به مرحله بعد اطمینان حاصل کنیم, کاری که انجام شد. خوشبختانه ما می توانیم بدون شکست بازی های خودمان را در مرحله گروهی به اتمام برسانیم. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم, به عنوان سرگروه صعود خواهیم کرد.”

۰ Comments