جایگزین مسیر

مویز از هواداران برای حمایتشان تشکر کرد.

by | شهریور , ۹ , ۱۳۹۲

دیوید مویز در آستانه بازی حساس تیم با لیورپول در آنفیلد, دوباره از هواداران منچستریونایتد برای حمایتشان تشکر کرد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – سرمربی جدید منچستریونایتد, هنگامی که برای اولین بار در بازی با چلسی در روز دوشنبه از تول ورزشگاه الدترافورد وارد زمین می شد, با استقبال گرم تمام هواداران روبرو شد و به شکل بی نظیری از او حمایت کردند.

با آمدن هواداران یونایتد به لیورپول, انتظار می رود, حمایت تماشگاران از جانشین سرآلکس فرگوسن ادامه یابد, دیوید مویز نیز می گوید می خواهد اگر ستایشی از او خواهد شد, به خاطر عملکرد تیم در زمین مسابقه باشد.

“بی نظیر بود, من واقعا از حمایتی که از من شد خوشحال هستم.”

“هنگامی که آن شب من وارد زمین شدم, استقبال بی نطیری بود. من باید به این نکته اذعان کنم که مربی قبلی این شرایط را برای من مهیا کرد, سخنان او قبل از آمدن من به این باشگاه فوق العاده بود.”

“من پس از بازی هم گفتم که از این حرکت آنها قدردانی می کنم و این حرف را تکرار کردم که من می خواهم این حمایت ها وجود داشت باشد به دلیل کاری که من در آینده انجام می دهم. من از همه برای حمایتشان تشکر می کنم. هنگامی که شما شغل جدیدی را قبول می کنید, هر شغلی که می خواهد باشد, شرایط سختی می تواند باشد. اما من باید تلاش کنم و به خاطر کاری که انجام می دهم, حملیت دیگران را جلب کنم.”

۰ Comments