جایگزین مسیر

مویز: اشتباهات کوچک برای ما گران تمام شد

by | دی , ۱۲ , ۱۳۹۲

دیوید مویز افسوس می خورد که تیمش به خاطر “اشتباهاتی کوچک” پس از 6 پیروزی متوالی ششمین شکست خود در فصل جاری لیگ برتر را در اولین روز از سال جدید میلادی برابر تاتنهام در الدترافورد تجربه کرد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – علی رغم اینکه شیاطین سرخ بیشتر از تیم میهمان شوت به چارچوب داشتند, در پایان دست خالی از این بازی بیرون آمدند.

مویز پس از بازی گفت: ما در ضد حمله چندین گل خورده ایم و چندین اشتباه انجام دادیم.

“تمام کاری که شما می توانید انجام دهید این است که خوب بازی کند و سپس امیدوار باشید که از فرصت های خود زمانی که بدست می آورید, استفاده کنید و اشتباهات کوچکی انجام ندهید.”

مویز همچنین به این مسئله اشاره کرد که شاگردانش حتی زمانی که گل دوم را نیز در دقیقه 66 خوردند, شایسته شکست در بازی نبودند.

رئیس گفت: بازیکنان بسیار عالی بازی کردند. کوشش آنها فوق العاده بود برای اینکه تلاش می کردند تا پس از اینکه 2 بر 0 عقب افتادند, به بازی برگردند.

“من در حقیقت فکر می کنم زمانی که ما گل آنها را پاس دادیم, باید به مسیرمان ادامه می دادیم و بازی را می بردیم, هرگز به مساوی فکر نکردیم؛ با آن میزان فرصت هایی که بدست آوردیم, ما واقعا باید بازی را می بردیم.”

.

David Moyes

.

“ما نباید در شرایطی قرار می گرفتیم که 2 بر 0 عقب بیافتیم. ما قبل از گل تغییری انجام دادیم تا شاید بتوانیم کمی بهتر بازی کنیم و گل تساوی را بزنیم اما گل دوم آنها در یک ضد حمله به ثمر رسید.”

“ما بازیکنان بسیار زیادی در میانه میدان نداشتیم, زمانی که آنها به سمت دفاع ما آمدند و ما 2 بر 0 عقب افتادیم.”

این نتیجه باعث شد تا شیاطین سرخ 11 امتیاز با صدر جدول یعنی تیم آرسنال فاصله داشته باشند و در رتبه هفتم لیگ برتر قرار بگیرند.

اگرچه مویز اذعان دارد که او می خواهد تیمش به سه تیم اول لیگ نزدیک تر شود, او به خاطر این عملکرد خوب تیم در بازی نگران نیست و معتقد است که نکات مثبت زیادی از این بازی تیمش بدست آورده است.

“ما اکنون تلاش خواهیم کرد تا بازی بعدی را ببریم. این همه آن کاری است که شما می توانید انجام بدهید. ما لزومی ندارد که به جدول لیگ نگاه کنیم – ما دوست داشتیم که به رده های بالاتر برسیم اما ما به راه خود ادامه خواهیم داد و تلاش می کنیم تا بازی بعدی را ببریم.”

۰ Comments