جایگزین مسیر

مویز امیدوار است بازیکنان کیفیت واقعی خود را نشان دهند

by | اسفند , ۲۵ , ۱۳۹۲

دیوید مویز از بازیکنان خود می خواهد تا به همه نشان دهند, چه کاری می توانند در این برهه ده روزه حساس انجام بدهد, که با بازی امروز برابر لیورپول این برهه حساس آغاز می شود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ امروز باید به مصاف شاگردان براندن راجرز بروند و سپس دیدار حساس دیگری برابر المپیاکوس در الدترافورد برگزار کنند, پس از این دو دیدار حساس, شاگردان دیوید مویز شنبه هفته آینده دیدار خارج از خانه ای برابر وستهام خواهند داشت و سه روز پس از این بازی, دوباره در الدترافورد شیاطین سرخ باید دربی شهر منچستر برابر منچسترسیتی را انجام دهند.

مویز در هفته های اخیر و تمرینات تیم علائم مثبتی از عملکرد بازیکنان خود دیده است و امیدوار است که شیاطین سرخ با کسب نتایج خوبی با موفقیت از این آزمون سخت بیرون بیایند.

کسب نتایج خوب در این بازی ها, تفاوت بسیار بزرگی بوجود خواهد آورد و این همان کاری است که ما تلاش خواهیم کردم از عهده آن بربیاییم. من امیدوارم که ما بتوانیم در این بازی ها نشان دهیم چه چیزی در چنته داریم, البته من فکر می کنم ما می توانیم این بازی ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

بازیکنان این مسئله را به من اخیرا نشان داده اند و بدون احتساب بازی برابر المپیاکوس, من حقیقتا فکر می کنم ما بسیار خوب بازی کرده ایم. اگر ما همین بازی را به نمایش بگذاریم, فکر می کنم در فرم بدی قرار نمی گیریم و نتایج خوبی کسب می کنیم.

بازیکنان این فرصت را دارند تا جلو بیایند و نشان دهند که در حال بهتر شدن هستند. من فکر می کنم آنها در بازی برابر وست بروم عالی بازی کردند و برخی علام نشان می دهد که آنها می توانند بهتر از اینها هم بازی کنند. عملکرد ما در بازی های خارج از خانه نسبتا خوب بوده است, اما این دیدارهای ما در الدترافورد است که ما باید عملکرد بهتری به نمایش بگذاریم و بهتر بازی کنیم. ما فرصت هایی خلق می کنیم و بسیار در موقعیت هایی قرار می گیریم که می توانیم گل بزنیم اما نمی توانیم از پس آن بربیاییم. من امیدوارم ما بتوانیم بهترین عملکرد خود را در بازی های باقی مانده نشان دهیم.

صحبت های زیادی درباره شانس یونایتد برای رسیدن به بازی های اروپایی وجود دارد, حالا خواه لیگ قهرمانان باشد یا لیگ اروپا, در همین حال, برخی دیگر درباره رقیب یونایتد در بازی یکشنبه یعنی لیورپول صحبت می کنند و شانس تیم مرسی سایدی در کسب 3 امتیاز دیدار خود برابر یونایتد, اما مویز می گوید تمرکز خود را بر روی راه یافتن به رقابت های اروپایی گذاشته است و می گوید اینکه یونایتد از چه راهی به اروپا راه یابد, اهمیتی ندارد.

من برای حضور در رقابت های اروپایی برنامه ریزی می کنم. من می خواهم تیم در رقابت های اروپایی باشد و من برای پیروزی در دیدارهای پیش رو برنامه ریزی می کنم تا به این رقابت ها راه یابیم.

۰ Comments