جایگزین مسیر

مویز امیدوار است ولبز 20 گل بزند

by | مرداد , ۲۹ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیوید مویز امیدوار است دنی ولبک پس از دو گل زیبایی که در برابر سوانزی به ثمر رساند, در فصل جاری بتواند 20 گل برای منچستریونایتد به ثمر برساند.

این بازیکن انگلیسی دو گل در بازی شنبه شب در ورزشگاه لیبرتی برابر سوانزی به ثمر رساند  تا شاگردان مویز با پیروز قاطع 4 بر 1 در جنوب ولز , رقابت برای دفاع از عنوان قهرمانی خود را آغاز کنند.

ولبک تنها یک گل در کل فصل 2012/13 برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده بود. مویز همچنین بازی این بازیکن 22 ساله را برای تیم ملی انگلستان در روز چهارشنبه را دیده است, بازی که انگلستان 3 بر 2 برابر اسکاتلند به برتری رسید و این مهاجم جوان هم برای تیم کشورش گلزنی کرد. مویز اکنون از این بازیکن حمایت می کند تا در فصل جاری در رون گلزنی خود پیشرفت کند.

مویز گفت: در حقیقت او چند فرصت گلزنی در تور پیش فصل تیم ازدست داد, او چند فرصت داشت تا در تعدادی از بازی ها گلزنی کند. اما گلی که چند روز قبل برابر اسکاتلند به ثمر رساند, به او کمک خواهد کرد.

“گل اولی که او در بازی با سوانزی زد را من دوست داشتم زیرا با ضربه ای وارد دروازه کرد. گل دومی که به ثمر رساند, تمام کنندگی او همانند کسی بود که اعتماد به نفس دارد و با این شیوه ای که گل زده است یعنی فرستادن توپ از بالای سر دروازه بان می تواند 20 گل در لیگ برتر بزند, من این مسئله را به او گفتم.”

۰ Comments