جایگزین مسیر

مویز: بازیکنان یونایتد ضربه خورده اند

by | بهمن , ۲۱ , ۱۳۹۲

دیوید مویز می گوید بازیکنان منچستریونایتد پس از سه پیروزی, پنج شکست و یک تساوی در سال 2014 ضربه خورده اند, اما رئیس با اطمینان یاداوری می کند که این ناامیدی می تواند به عزمی تبدیل بشود برای اینکه همه چیز را درست کنیم.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – فرم کنونی یونایتد در آستانه بازی برابر آرسنال در امارات ایده ال نیست, حتی اکنون که آرسنالی ها نیز شکست سنگینی برابر لیورپول در آخر هفته خورده اند. اما مویز هنوز به دنبال عکس العمل بازیکنان در این دیدار می باشد.

مویز پس از تساوی 2-2 یونایتد برابر فولهام گفت: بازیکنان ضربه خورده اند. من آنها را هر روز در تمرینات می بینم و می گویم که آنها صدمه دیده اند زیرا نتایج به شکلی که ما می خواهیم بدست نیامده اند. آنها واقعا بازیکنانی حرفه ای خوبی هستند برای اینکه وظایف خود را انجام بدهند. من در یادادشت هایی که برای بازی ها می نویسم این مسئله را ذکر کرده ام. من این مسئله را در تمرینات می بینم و این مسئله باعث می شود من این احساس را داشته باشم که آنها نتایج لازم را کسب خواهند کرد. من هیچ شکی در این رابطه ندارم.

به نظر می رسد هدف بلند مدت تیم اکنون کنار گذاشته شده است و اکنون شیاطین سرخ به دنبال این مسئله هستند که بتوانند روند خوبی در پیش بگیرند. به همین خاطر مویز اهمیت مضاعفی به بازی چهارشنبه تیم اضافه نمی کند.

او گفت: ما باید تمام بازی های مان را ببریم. شما می توانید این مسئله را هر چندبار که دوست دارید بپرسید اما من به گفتن این مسئله که ما باید تمام بازی های خود را ببریم, ادامه خواهم داد. ما باید این بازی را نیز می بردیم (برابر فولهام) و ما به این امتیازات نیاز داریم.

“ما تنها باید به بازی بعدی فکر کنیم. این چیزی است که قرار است اتفاق بیافتد, شما چالش پیش روی خود را می پذیرید و با آن دست و پنجه نرم می کنید, ما چندین بازیکن خوب در تیم داریم. من فکر نمی کنم تیم های بسیار زیادی وجود داشته باشند که تمایل داشته باشند برابر منچستریونایتد بازی کنند.”

۰ Comments