جایگزین مسیر

مویز بازی برابر سوانزی را دیداری سخت می داند

by | دی , ۱۵ , ۱۳۹۲

دیوید مویز انتظار دارد که دیدار امروز منچستریونایتد برابر سوانزی سیتی, در مرحله سوم جام حذفی بازی سختی باشد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مویز در صحبت های خود که در مجله باشگاه چاپ شده است به تمجید از حریف ولزی امروز یونایتد پرداخته است و بازی امروز را دیداری سخت قلمداد کرده است.

مویز می گوید: ما امروز در اولین بازی از دو بازی که با این تیم در عرض شش روز انجام خواهیم داد, به سوانزی در الدترافورد خوش آمد خواهیم گفت و هر دو این بازی ها باید دیدارهای جذاب و تماشایی باشند.

“سوانزی در سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی در لیگ داشته است و پیشرفت آنها بسیار خوب بوده است. آنها مربی عالی مثل میشل لادروپ را در کنار خود دارند و پس از قهرمانی در جام اتحادیه در سال گذشته در رقابت های اروپایی حضور دارند.”

“آنها به مرحله حذفی لیگ اروپا راه یافته اند, به همین خاطر ما می دانیم که بازی بسیار خوبی امروز پیش روی خود خواهیم داشت.”

“قرعه  ما در مرحله سوم جام حذفی برابر یک تیم لیگ برتری هرگز قرعه خوبی نیست و نکته جالب توجه اینجا است که بازی امروز 12 امین بازی یونایتد با یک تیم لیگ برتری در رقابت های داخلی می باشد و 13امین بازی نیز روز سه شنبه برابر ساندرلند خواهد بود.”

“این ترتیب قرار گرفتن بازی ها واقعا باور نکردنی است… ما اکنون کاملا به این مسئله عادت کرده ایم و ما با این تفکر قدم در این بازی می گذاریم که خودمان را مرحله بعدی برسانیم.”

۰ Comments