جایگزین مسیر

مویز به دنبال دو بازیکن هلندی در تابستان

by | بهمن , ۲۰ , ۱۳۹۲

دیوید مویز می خواهد در تابستان پیش رو تغییراتی در خط هافبک تیمش اعمال کند و دو بازیکن جدید به تیم اضافه کند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیوید مویز سرمربی شیاطین سره آخرین بار با دادن مبلغ 37 میلیون پوند بازی ساز اسپانیایی چلسی, خوان ماتا را به الدترافورد آورد.

اما مویز که همچنان مطمئنا به دنبال یک دفاع چپ می گردد, قصد ندارد به تنها خرید ماتا اکتفا کند.

این مربی اسکاتلندی ستاره آس رم ایتالیا کوین استروتمن را نیز زیرنطر دارد. استروتمن ملقب به “روی کین هلندی” است و پس از اینکه در تابستان گذشته از آیندهوون به رم آمده است عملکرد درخشانی با پیراهن تیم اول شهر رم داشته است.

از استروتمن 23 ساله به عنوان یکی از گزینه های سر الکس فرگوسن مربی سابق شیاطین سرخ نام برده می شد اما علی رغم برخی اخبار و شایعات در نهایت استروتمن به ایتالیا و تیم رم منتقل شد.

باشگاه منچستریونایتد برای خرید او حداقل باید 30 میلیون پوند خرج کند.

علاوه بر استروتمن بازیکن هلندی دیگری نیز مدنظر مویز می باشد, جئورجینو ویجنالدیم هافبک 23 ساله آیندهوون نیز به گفته منابع خبری در هلند یکی از اهداف مویز در پنجره نقل و انتقالات می باشد.

ویجنالدیم توانایی بازی در سه پست هافبک تهاجمی, هافبک وسط و وینگ راست را دارد و باشگاه لیورپول نیز علاقه مند به خرید او می باشد. قیمت ویجنالدیم حول و حوش 9 میلیون پوند تخمین زده می شود.

شیاطین سرخ از زمانی که پل اسکولز تصمیم به بازنشستگی گرفت در خط هافبک به مشکل برخورده اند و همچنان به دنبال بازیکنی هستند تا جای او را پر کند.

۰ Comments