جایگزین مسیر

مویز دوباره حرفی درباره خریدهای احتمالی نزد

by | شهریور , ۱۱ , ۱۳۹۲

در شرایطی که به پایان مهلت نقل و انتقالات نزدیک می شویم, دیوید مویز همچنان سعی می کند اطلاعات بیشتری درباره هدف های یونایتد در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات ندهد.

.
.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – قهرمان لیگ برتر با بازیکنان زیادی لینک شده است و کارشناسان بسیاری انتظار روز شلوغی را در دوشنبه, آخرین روز مهلت نقل و انتقالات دارند, روزی که باشگاه های زیادی برای خرید اهدافشان آخرین تلاش های خود را انجام می دهند.

سرمربی یونایتد از عملکرد شاگردان خود برابر لیورپول راضی بود اما از نتیجه نه, او ادعا می کند که در جایگاهی قرار ندارد که بگوید در این مدت باقی مانده آیا خرید جدیدی محقق خواهد شد یا نه.

مویز چنین توضیح داد: ما در مهلت باقی مانده به تلاش خود ادامه می دهیم. ما تلاش خود را می کنیم تا اگر بتوانیم بازیکنانی بخریم اما شما دیدید که چرا آنها قهرمان هستند, من واقعا تحت تاثیر عملکرد امروز آنها قرار گرفتم.

“مدت زیادی تا پایان نقل و انتقالات نمانده است. شاید فرصت رخ دادن اتفاقی باشد اما من در این لحظه نمی توانم به شما اطلاعات دقیق تری بدهم.”

“اتفاقاتی در حال رخ دادن است اما ما بزودی مطلع خواهیم شد. من نمی دانم چقدر طول بکشد, نباید طولانی باشد, خواهیم دید, اما من گفته ام که من از اینکه بازیکنانی که در اختیار دارم به من اعتماد به نفس بسیاری می دهند, خوشحال هستم.”

۰ Comments