جایگزین مسیر

مویز: سران یونایتد برای خرید بازیکنانی در ژانویه تلاش می کنند

by | دی , ۲۷ , ۱۳۹۲

دیوید مویز دوباره تاکید کرد که سخت تلاش می کند تا بازیکنان مناسبی را در ژانویه به خدمت بگیرد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیوید مویز تاکید کرد که او و کادر همراهش سخت تلاش می کنند تا در ژانویه بازیکنان مناسبی را به منچستریونایتد بیاورند اما رئیس به این مسئله نیز اشاره کرد که به دلیل شرابط خرید بازیکن در پنجره زمستانی, او نمی خواهد هواداران را امبدوار به خریدهای بزرگ کند.

یونایتد در روزهای اخیر به دفعات با خرید مدافع چپ پرتغالی رئال مادرید, فابیو کونترائو لینک شده بود اما گفته می شد آنجلوتی سرمربی مادریدی ها با جدایی کونترائو از رئال مخالف است.

اخیرا همچنین گزارش شده است که یونایتد قصد دارد مدافع چپ سویا, آلرتو مورنو را بزودی به خدمت بگیرد.

با این حال, هواداران یونایتد به شدت خواهان خرید یک هافبک وسط هستند, اما علی رغم اینکه مویز به دنبال بازیکنان مناسب است, اما او به این مسئله اشاره نکرد که بازیکنی به تیم اضافه شود.

مویز گفت: ما واقعا سخت به دنبال بازیکن هستیم.

“همانطور که من بارها گفتم, ژانویه ماه خوبی برای خرید بازیکن نیست.”

“من متنفرم از اینکه مردم را امیدوار کنم و در پایان هیچ بازیکنی خریده نشود.”

“به همان اندازه, ما مطمئنا بیکار ننشسته ایم و نمی گوییم کاری انجام نمی دهیم, از این مسئله مطمئن باشید. اگر ما بتوانیم یک یا دو بازیکن در این پنجره بگیریم, می گوییم که تلاش خود را انجام دادیم و موفق شدیم.”

چیزی که با دیدن بازی های فصل جاری یونایتد واضح است, نیاز تیم به بازسازی اساسی است. اکنون می توان بیشتر به نبوغ سر آلکس فرگوسن پی برد که با این بازیکنان توانسته بود عملکرد خوبی به نمایش بگذارد اما اکنون مویز باید دوباره تیم یونایتد را از نو بسازد.

کاری به این بزرگی نیز یک شبه نمی توان انجام داد و شکست در بازار نقل و انتقالات تابستانی گذشته شرایط را سخت تر نیز کرده است اما مویز می داند چه کاری باید انجام دهد, اگرچه او در مصاحبه اخیرش این خبر را که او برای زیرنظر گرفتن بازیکن به کشورهای مختلف سفر کرده, رد کرده است.

او افزود: من می دانم که این ماموریت بزرگی است و این مسئله که کارها را به شکلی که میخواهم پیش ببرم, ماموریت بزرگی است.

“همه تشخیص داده اند که ما باید برخی تغییرات انجام بدهیم. اما این دلیل جهانگردی های من نیست.”

هم اکنون فرصت نقل و انتقالات زمستانی در زانویه به پایان خود نزدیک می شود و فصل جاری, فصل مهمی برای یونایتد می باشد.

یونایتد برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جزیره کاری سختی دارد و بدون خرید بازیکنان جدید, کار سخت تر خواهد شد و سوال اصلی اینجا مطرح می شود که چطور یونایتد با این ترکیب مصدوم می تواند در این فصل نتیجه بگیرد.

حداقل این مسله را می دانیم که مویز سخت تلاش خود را انجام می دهد و سعی می کند بازیکنانی را به تیم اضافه کند و اگر در این ماموریت موفق شد, نفس تازه ای به کالبد یونایتد در فصل جاری لیگ برتر دمیده می شود.

۰ Comments