جایگزین مسیر

مویز: ما همه چیز را درست خواهیم کرد

by | اسفند , ۷ , ۱۳۹۲

دیوید مویز اذعان داشت که عملکرد منچستریونایتد در بازی سه شنبه شب که منجر به شکست شوکه برانگیز شیاطین سرخ برابر المپیاکوس شد, عملکرد “بسیار ضعیفی” بود – اما او مصمم است تا در دیدار برگشت دو تیم در 19 مارس در الدترافورد این نتیجه را جبران کند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ که مدعی کسب پنجمین برد از پنج دیداری که با این حریف یونانی داشتند, بودند, با دو گلی که دریافت کردند برابر المپیاکوس تن به شکست دادند. المپیاکو در دقایق 37 و 55 توسط دومینگوئز و کمپل موفق شد دو گل وارد دروازه یونایتد بکند.

سرمربی شیاطین سرخ احساس می کند که ضعف تیم بسیار بزرگتر از تفاوت بین دو تیم بود, همچنین او قبول می کند که تیمش به اندازه کافی در مقایسه با تیم حریف عملکرد خوبی نداشت. در دقایق پایانی بازی نیز شیاطین تک موقعیت خوبی داشتند که رابین فان پرسی نتوانست به خوبی از این موقعیت استفاده کند.

من با اطمینان به شما می گویم که این بدترین بازی بود که ما در اروپا(در فصل جاری) انجام دادیم. واقعا عملکرد ضعیفی تیم به نمایش گذاشت. ما از ابتدای بازی نتوانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. ما امشب شایسته هیچ چیزی نبودیم.

ما به هیچ وجه در هیچ زمینه ای خوب نبودیم. بدون استثنا, شما به سختی می توانید بازیکنی را نام ببرید(که خوب بازی کرده باشد). ما تنها خوب بازی نکردیم. من شوکه شده ام. من انتظار چنین عملکرد سطح پایینی را نداشتم. ما با فرم خوبی قدم در این بازی گذاشتیم و روحیه خوبی نیز داشتیم اما این مسئله را در بازی امشب به نمایش نگذاشتیم.

من باید بگویم که فکر نمی کنم ما به اندازه دو گلی که خوردیم در بازی ضعیف ظاهر شده باشیم. (در صحنه گل اول) آنها شوتی زدند که به یکی از بازیکنان برخورد کرد… اما ما به اندازه کافی کاری نکردیم که نتیجه ای بگیریم.

ما هر کاری را که می توانیم انجام دهیم, به کار خواهیم گرفت تا نتیجه 2 بر 0 امشب را جبران کنیم. ما همه چیز را درست خواهیم کرد. ما مصمم هستیم تا همه چیز را سر و سامان دهیم و در هفته های پیش رو فرصت انجام این کار را خواهیم داشت.

بدون شک استعداد در منچستریونایتد وجود دارد اما امشب ما نتوانستیم این مسئله را به نمایش بگذاریم. من و تیم با همدیگر این مسئله را نتوانستیم به همه نشان بدهیم. من مسئولیت این شکست را برعهده می گیرم. این تیم من است و من همیشه در جلو این تیم خواهم ایستاد. بازیکنان نیز از این مسئله صدمه دیدند. آنها می دانند که چطور بازی کرده اند. ما یک تیم هستیم و کنار همدیگر میمانیم.

ما خوب بازی نکردیم و باید بهتر بازی کنیم. ما می توانیم این کار را انجام بدهیم. تنها چیز خوبی که وجود دارد این است که هنوز بازی دومی وجود دارد. الدترافورد شب های بی نظیری را در گذشته شاهد بوده است و ما امیدوار خواهیم بود که شب باشکوه دیگری نیز ببیند.

۰ Comments