جایگزین مسیر

مویز ناراضی از برنامه لیگ

by | مرداد , ۲۴ , ۱۳۹۲

دیوید مویز می گوید, سخت است که باور کنیم برنامه بازی های آغازین منچستریونایتد در لیگ برتر, به طور شانسی انتخاب شده است.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – اولین بازی مویز در مقام مربی منچستریونایتد عصر روز شنبه برابر سوانزی برگزار می شود و آنها پس از این مسابقه در خانه پذیرای چلسی خواهند بود و سپس به بندر لیورپول می روند تا در ورزشگاه آنفیلد رودروی لیورپول قرار بگیرند, سپس در خانه به مصاف تیم تازه راه یافته به لیگ برتر, کریستال پالاس می روند, و پس از این دیدار, بازی سخت دیگری برابر منچسترستی دارند.

هنگامی که از مویز درباره برنامه لیگ در هفته های آغازین برای منچستریونایتد سوال شد, این مربی گفت: من فکر می کنم این سخت ترین شروع برای منچستریونایتد در 20 سال گذشته می باشد.

.

از راست به چپ: کریس هوتون مربی نورویچ, دیوید مویز مربی منچستریونایتد, یان هالووی مربی کریستال پالاس, آندره ویلاش بواش مربی تاتنهام

.

“من امیدوارم که سخت بودن این برنامه بازی ها تا این حد به این دلیل نباشد که منچستریونایتد لیگ را در فصل گذشته به آسانی برد.”

او افزود: سخت است که این مسئله را باور کنم که گوی ها به این شکل از سبد بیرون آمده باشند, از این مسئله مطمئنم.

برعکس برنامه بازی های ابتدایی یونایتد, سیتی در اولین بازی خود به مصاف کاردیف تازه صعود کرده به لیگ می رود و سپس در برابر هال سیتی صف آرایی می کند و سپس با استوک روبرو می شوند, چلسی نیز با هال سیتی و استون ویلا بازی دارد.

سخنگوی لیگ برتر گفت: دیوید این نگرانی ها را به ما انتقال می دهد. ما کاملا مطمئنیم که فرایند این قرعه کشی شانسی بوده و خارج از دست هیات مدیره بوده است. او این تضمین ها را پذیرفته است.

۰ Comments