جایگزین مسیر

مویز:همیشه گفته ام شبیه سازی را دوست ندارم

by | شهریور , ۲۴ , ۱۳۹۲

اشلی یانگ بازیکن منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس پنالتی برای شیاطین سرخ گرفت اما در صحنه ای قبل از این اتفاق به خاطر شبیه سازی کارت زرد گرفت.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیوید مویز قول داد تا اشلی یانگ را به دلیل تلاش برای فریب داور و اعلام پنالتی برای منچستریونایتد, سرزنش کند. یانگ یکی از مشهورترین بازیکنان در زمینه شبیه سازی برای گرفتن خطا از داوران می باسد.

در شرایطی که یونایتد با گل های رابین فان پرسی و وین رونی با نتیجه 2 بر 0 بر کریستال پالاس غلبه کرد, اما یانگ به دلیل شبیه سازی و گول زدند داور کارت زرد گرفت.

تصاویر تلویزیونی به واضحی نشان دادند که یانگ پای خود را به پای مدافع کریستال پالاس زد تا مطمئن شود با هافبک پالاس, کاگیشو دیکاگوچی برخوردی داشته است و سپس خودش را به زمین بزند.

یانگ در گذشته نیز بارها چنین حرکاتی انجام داده است اما مویز می گوید که او نمی خواهد دوباره ببیند که بازیکن تیمش دست به چنین کاری می زند.

مویز گفت: من همیشه گفته ام که شبیه سازی را دوست ندارم. اش پای خود را به پای بازیکن آنها زد. بازیکن حریف مطمئنا پای خود را عقب کشید, پس تصمیم درست بود؛ او لایق گرفتن کارت زرد بود. من نمی خواهم بازیکنانم شبیه سازی انجام دهند. من نمی خواهم هیچ کسی چنین کاری انجام دهد. من مطمئنا به اش خواهم گفت که این چیزی نیست که من می خواهم.

در صحنه دیگری این بار داور حرکت دیکگاجویی را خطا تشخیص داد و این بازیکن پالاس اخراج شد و ضربه پنالتی برای یونایتد گرفته شد. مویز درباره این صحنه می گوید که اولین تماس مدافع حریف با یانگ د بیرون از محوطه جریمه بوده است.

“هنگامی که من برای اولین بار صحنه را دیدم, فکر کردم که تنها می تواند در بیرون از محوطه جریمه باشد اما در حقیقت تصمیم بسیار سختی بود.”

“من این قانون را که هر موقع خطا کننده آخرین بازیکن باشد, باید اخراج شود را, دوست ندارم. اگر من جای اولی بودم , من ناامید می شدم. متاسفانه, این ها قوانین هستند و او آخرین بازیکن تیمش در آن صحنه بود.”

۰ Comments