جایگزین مسیر

مویز هیجان زده از پیوستن کاگاوا به تیم

by | تیر , ۳۱ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیوید مویز امیدوار است برای اولین بار عملکرد شینجی کاگاوا را در عصر روز سه شنبه ببیند هنگامی که منچستریونایتد در چالش دوباره نسل سازی کاگوموه برابر یوکوهاما مارینوس به میدان می رود.

کاگاوا برای اولین بار از ماه می در روز دوشنبه به هم تیمی های خود ملحق شد همزمان با اینکه تیم برای انجام سومین بازی از تور پیش فصل در ژاپن فرود آمد.

انتظار نمی رود شینجی در بازی فردا از ابتدا به میدان رود( او به دلیل همراهی تیم ملی ژاپن در جام کنفدراسیون ها تعطیلات بیشتری را گذراند) , مویز به خبرنگاران گفت که او از هم اکنون به فکر کار کردن با این بازیکن 24 ساله است.

دوید افزود: من اندکی درباره او و بازی اش می دانم. سر آلکس با اشتیاق فراوان درباره شینجی صجبت می کرد و از این مسئله می گفت که او تا چه اندازه بازیکن خوبی است. من تنها امروز او را ملاقات کردم, بنابراین ما قصد داریم همدیگر را بهتر بشناسیم. من سعی می کنم ژاپنی یاد بگیرم و او سعی می کند لهجه اسکاتلندی مرا متوجه شود.

” فصل گذشته اولین سال حضور او در لیگ برتر بود. او بازیکن جوانی است, بنابراین ما امیدواریم پیشرفت او ادامه یابد. من به فکر کار کردن با او هستم و خوشبختانه او به نظر می رسد واقعا فصل خوبی را پشت سرخواهد گذاشت.

۰ Comments