جایگزین مسیر

مویز: وظیفه من کسب پیروزی است

by | مرداد , ۲۷ , ۱۳۹۲

همانگونه که قهرمان لیگ برتر انگلستان, فصل جدید این لیگ را با برد بی نظیر 4 بر 1 برابر سوانزی شروع کرد, دیوید مویز تاکید دارد که کار او در منچستریونایتد به این منوال است تا از عنوان قهرمانی منچستریونایتد دفاع کند.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – برخی کارشناسان فکر می کردند شیاطین سرخ با آزمون سختی در جنوب ولز روبرو خواهند شد, در اولین بازی که مویز با یونایتد در لیگ برتر داشت, همچنین بسیاری پیش بینی خوبی درباره این بازی نمی کردند.

با وجود این صحبت ها, دو گل از رابین فان پرسی و دو گل دیگر از دنی ولبک شروع عالی را برای باشگاه در لیگ به ارمغان آورد.

مویز تاکید کرد: در رختکن, فضای آرامی حکمفرما بود,  آنها به من می گفتند چه کاری اینجا انجام داده اند, اما همچنین عبور از این بازی به بازی بعدی, کاری است که من قصد دارم انجام دهم.

“شما همیشه می خواهید که بازی خود را ببرید – هنگامی که شما مربی منچستریونایتد هستید, وظیفه تان کسب پیروزی در بازی ها می باشد. من به خوبی از این مسئله آگاهی دارم.”

“بازیکنان, این کار را امروز انجام دادند و به شکلی واقعا خوب آن را به انجام رساندند. من فکر می کنم سوانزی مالکیت توپ بیشتری داشت اما هر تیمی که به اینجا بیاید, به این مسئله پی خواهد برد که آنها مالکیت توپ زیادی دارند و به خوبی پرس می کنند. آنها تحت سرمربیگری میشل لادروپ, بسیار خوب سازماندهی شده اند و ترکیب تیم خود را بهتر کرده اند, بنابراین من شکی ندارم که آنها امسال عملکرد بهتری خواهند داشت.”

“من فکر می کنم هرکسی که به این باشگاه بیاید, متوجه خواهد شد که باید واقعا به سختی کار کند. ما باید سخت تلاش کنیم, به دلیل اینکه مواقعی از بازی وجود داشت که عملکرد خوبی در بازی با توپ نداشتیم.”

“اما ما فرصت های بسیار ناچیزی به آنها دادیم و پاس های صحیح و موثری می دادیم و فرصت هایی خلق می کردیم, مهمتر از همه, ما توسط بازیکنانمان در خط حمله, ضربات تمام کنده خوبی می زدیم, در یکی از این ضربات, گل اول بازی به شکل چشم نوازی توسط رابین زده شد.”

“ما در کل می توانستیم در مواقعی از مسابقه بهتر بازی کنیم اما بیش از هر چیزی از اینکه در اینجا با نتیجه 4 بر 1 به پیروزی رسیدیم, خوشحال هستیم.”

۰ Comments