جایگزین مسیر

مویس:ایوانز و جونز به بازی برابر المپیاکوس نمی رسند

by | اسفند , ۶ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-دیوید مویس اعلام کرد جانی ایوانز و فیل جونز به دلیل مصدومیت به بازی یونایتد برابر المپیاکوس در مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان نمی رسند.

این دو بازیکن در بازی برابر استوک که 1 فوریه انجام شد مصدوم شدند این در حالی است که جونز در این بازی دچار مصدومیت جدی از ناحیه سر شد و ایوانز نیز از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده است.

دیوید مویس در کنفرانس مطبوعاتی خود در یونان روز دوشنبه اعلام کرد ایوانز و جونز در دیدار رفت این مرحله برای یونایتد به میدان نمی روند و درباره این مصدومیت نیز صحبت هایی انجام داد.

رئیس به خبرنگاران گفت:ایوانز و جونز در این بازی حضور ندارند ولی بقیه بازیکن ها در این سفر یونایتد را همراهی می کنند. من به دنبال بازی هجومی در این دیدار می باشم من هفته ی گذشته که در دیدار آرسنال و بایرن مونیخ حضور داشتم واقعا از این دیدار لذت بردم.

ما به دنبال بازی هجومی می باشیم و به دنبال زدن گل اول تا کار را آسان تر کند و در ادامه به دنبال بیشتر گل زدن هستیم در حال حاضر من می خواهم یونایتد را از این مرحله به دور بعد ببرم این بازی دشوار برای ما می باشد المپیاکوس تیم خوبی می باشد ما بازی ها آنها را دیده ایم ما باید در این بازی مراقب باشیم و برای بردن تلاش کنیم.

المپیاکوس بازی خوبی را در برابر بنفیکا و پاریس سنت ژرمن انجام داده است آنها از گروه دشواری صعود کردند آنها در خانه واقعا عملکرد فوق العاده ای داشته اند ما می دانیم که بازی دشواری در انتظار ما می باشد آنها از تماشاگران خوبی برخوردار می باشند این بازی می تواند برای ما آسان باشد به شرطی که از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم.

۰ Comments