جایگزین مسیر

مویس:به زودی آینده گیگز مشخص می شود

by | آذر , ۹ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران دیوید مویس به تازگی اعلام کرد که به زودی شرایط گیگز برای ادامه همکاریش در منچستر یونایتد برای فصل آینده مشخص می شود.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

گیگز که تولد 40 سالگی اش را روز جمعه جشن گرفت به زودی شرایطش برای تمدید قرارداد با یونایتد مشخص می شود.

گیگز با عملکرد خوبش برابر لورکوزن در اروپا باشگاه منچستر یونایتد به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن تاریخی خود می باشد اما مویس معتقد است این زمان خوبی برای این مسائل نیست به زودی همه چیز در مورد گیگز مشخص می شود.

مربی یونایتد گفت:وقتی او را در این سن میبیند که خوب عمل می کند ولی این زمان خوبی نیست ولی تا پایان فصل همه چیز در مورد رایان مشخص می شود.

او بازی های بسیار زیادی را برای منچستر یونایتد انجام داده است و این فصل نیز به خوبی بازی کرده است ولی باید مشخص شود که بدن او این اجازه را برای ادامه حضورش در میادین را می دهد یا خیر.

اما گیگز خودش تصمیم می گیرد که چه زمانی می خواهد از فوتبال خداحافظی کند و من نیز در تصمیم او به وی کمک می کنم و زمانی که او از فوتبال خداحافظی کند آن زمان بزرگترین فوتبالیست دنیا یه یاد همه می ماند ولی این را اواخر فصل مشخص می کنم.

گیگز تمام دوران بازیگریش را در منچستر یونایتد پشت سر گذاشته است او در سال 1991 به منچستر یونایتد پیوست و تا به الان 953 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده است.

مویس گفت:او تا به حال بازی های بسیاری را برای یونایتد انجام داده است و موفقیت های زیادی نیز دست پیدا کرده است او بزرگترین بازیکن یونایتد و دنیا نیز به شمار می آید او در لیگ برتر و اروپا بازی های بی شماری را انجام داده است او فوق العاده است.

در هر فصل شما میبیند که گیگز هیچ تغییری نکرده است او همیشه آماده می باشد او در این سن که بازی می کند می تواند الگویی فوق العاده برای بازیکنان جوان ما و دیگر تیم ها باشد او استثنایی است.

من در دیگر بازیکنان می بینم که به سن 30 سالگی می رسند یا خداحافظی می کنند یا دچار مصدومیت یا دچار افت بدنی می شوند ولی گیگز همیشه بازیکن دست نیافتنی بوده است.

۰ Comments