جایگزین مسیر

مویس:پیروزی مقابل بایرن فصلمان را نجات خواهد داد

by | فروردین , ۱۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-دیوید مویس سرمربی منچستریونایتد باور دارد که پیروزی مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان می تواند فصل را برای منچستریونایتد پس از یک نمایش ناامیدکننده در لیگ برتر،نجات دهد.

شاگردان مویس با برد آسان 4-1 مقابل آستون ویلا در الدترافورد به شکست هفته ی گذشته شان مقابل حریف دیرینه ی خود منچسترسیتی واکنش نشان دادند.

چالش بعدی آنها روبرویی با قهرمان آلمان و اروپا،بایرن مونیخ در مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است.مسابقه ای که انتظار می رود مردان را از پسرها جدا کند.(به اصطلاح معلوم می شود بازیکنان منچستریونایتد چند مرده حلاجند.)

انتظار می رود که بایرن مقابل یونایتد که در مرحله ی قبل به سختی از المپیاکوس گذشت،در دو بازی رفت و برگشت غوغا کند اما به گزارش metro مویس باور دارد که تیمش می تواند با یک برد غیرمنتظره مقابل بایرن فصل را برای خود نجات دهد.

مویس گفت:

“این فصل،فصل سختی برایمان بوده است اما اگر ما روز سه شنبه نتیجه بگیریم می توانیم راه زیادی را بپیماییم و کارهای بسیار بهتری انجام دهیم.”

“بازیکنان به طرز باورنکردنی روی این مسابقه تمرکز کرده اند و من نیز واقعا مشتاقانه منتظر این بازی هستم.”

“اکثریت مردم حمایت حامی هستند.آنها کاری را که ما در حال انجام آن هستیم درک می کنند.”

به دلیل اینکه گرفتن سهمیه ی لیگ قهرمانان در لیگ برتر برای یونایتد خارج از دسترس به نظر می رسد، تنها امید یونایتد برای کسب سهمیه ی لیگ قهرمانان فصل بعد قهرمانی در لیگ قهرمانان امسال است.

۰ Comments