جایگزین مسیر

مویس : باشگاهی در اروپا نیست که علاقه مند به داشتن ون پرسی در تیمش نباشد

by | فروردین , ۵ , ۱۳۹۳

 

پایگاه هواداران منچستریونایتد.دیوید مویس می گوید رابین ون پرسی بازیکنی است که باعث شود هر باشگاهی برای خرید او اقدام نماید. 

مربی اسکاتلندی یونایتد معنقد است که از دست دادن ون پرسی اشتباه بزرگی است اگر چه در نبود ان هم بتوانند پیروز شوند.

مویس اصرار دارد که رابین ون پرسی هنوز هم مهره ای کلیدی برای یونایتد به حساب می ایدو امیدوار است شیاطین سرخ در نبود او نمایش دلگرم کننده ای مقابل سیتی داشته باشند.

بهترین گلزن فصل گذشته انگلستان در بازی با المپیاکوس که با هت تریک او دنبال شد مصدوم شد.

مویس می گوید داشتن مهاجم 30 ساله سابق ارسنال ارزوی هر تیمی در اروپا می باشد و چگونه ممکن است او را از دست بدهد.مویس امیدوار است در نبود ون پرسی ماتا بتوتند با اعتماد به نفس خود خوب کار کند.

رییس به خبرنگاران گفت:
“هیچ باشگاهی در اروپا نیست که علاقه نداشته باشد ون پرسی در خط حمله اش حضور داشته باشد.او می تواند شرایط را تغییر دهد همانگونه که در مقابل المپیا کوس انجام داد.”

“ما دوست داریم که ون پرسی و رونی را در هر بازی داشته باشیم اما این اتفاق معلوم بود که پیش نخواهد امد و به همین دلیل است که تیم ما نیاز به بازیکنانی همچون خوان ماتا دارد.او شنبه خیلی خوب بازی کرد و حتی می توانست گل هم بزند.”

یوناتد سه شنبه شب در اولدترافورد میزبان همشهری خود می باشد در حالی که تا کنون 5 شکست در خانه خود داشته و در رده ی 7 لیگ جای دارد.مویس می خواهد با بازی خوب دل هواداران را به دست بیاورد.
مویس افزود:
“ما می خواهیم در بازی های بزرگ بهتر نتیجه بگیریم. برای ما فرق ندارد برابر چه تیمی بازی داریم و به دنبال نتیجه هستیم.”

“ما می خواهیم سطح بالای خود را نشان دهیم و بدون شک شرایط خوب خواهد شد و به دنبال این هستیم که ثابت کنیم هنوز هم می توانیم مبارزه کنیم.”

۰ Comments