جایگزین مسیر

مویس : به اندازه کافی خوب بازی نکردیم

by | بهمن , ۳ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پنالتی زن هایی که دیوید مویس انتخاب کرد “افتضاح” بودند و باعث حذف شیاطین شدند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – ساندرلند برای اولین بار در 22 سال گذشته به فینال لیگ کاپ رسیده است ؛ آنها در بازی برگشت 2-1 شکست خوردند و در مجموع 3-3 مساوی کردند. در ضربات پنالتی 2-1 پیروز شدند.

دنی ولبک و فیل جونز پنالتی های خود را بیرون زدند ، مانونه دروازه بان ساندرلند پنالتی های عدنان یانوزای و رافائل دا سیلوا مهار کرد.

فقط کاپیتان فلچر بود که توانست پنالتی خود را گل کند. دیوید مویس گفت:” بازی به پنالتی کشید و ما در پنالتی ها افتضاح بودیم.”

دیوید مویس بازیکنان را برای پنالتی زدن انتخاب کرد ، اما گفت مصدومیت بعضی بازیکنان باعث شد تا نتوانند به دور بعد صعود کنند.

مایکل کریک که مچ پایش پیچ خورد و مصدوم شد – مویس به اندازه کافی در خط هافبک مشکل دارد – و همچنین چیچاریتو زننده گل دوم تیم نیز مصدوم شد.

رابین فن پرسی ، وین رونی و لوییز نانی از پنالتی زن های شیاطین بودند که در این بازی غایب بودند. همچنین گیگز و یانگ نیز در این بازی استفاده نشدند.

“ما به صورت گروهی تصمیم گرفتیم که چه کسانی این پنالتی ها را بزنند.”

“به عنوان یک تیم که تصمیم گرفتند چه کسانی برای پنالتی زدن مناسب ترند”

“در حالت ایده آل این بازیکنان انتخاب نمی شدند. چیچاریتو یکی از پنالتی زن های ماست که مصدوم شد ، مایکل کریک نیز یکی از انتخاب های ما بود که مصدوم شد.”

مویس همچنین در مورد انتقادات به این بازی پاسخ داد:” ما به اندازه کافی خوب بازی نکردیم ؛ ما چند موقعیت را خلق کردیم اما نتوانستیم استفاده کنیم ، من نام امید شده بودم ، اما در نهایت تا پایان نتوانستیم به اندازه کافی خوب باشیم.”

دیوید مویس حاضر به پاسخ درمورد انتقال خوان ماتا به الدترافورد نشد.

۰ Comments