جایگزین مسیر

مویس به دنبال پیروزی در ادامه رقابت های لیگ برتر

by | آذر , ۱۰ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران دیوید مویس اعلام کرد که قهرمانی در این فصل بسیار به آرسنال نزدیک شده است و این قضیه را می پذیرد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

این در حالی است که این نتیجه برای مویس خوب بوده است ولی برای قهرمانی اختلاف زیادی بین یونایتد و آرسنال به وجود آمده است و این کار را برای یونایتد برای قهرمانی سخت می کند.

مویس می گوید در بازی های بعد خود که در برابر اورتون و نیوکاسل در اولدترافورد بازی داریم را باید با پیروزی پشت سر بگذاریم و این می تواند برای مویس قبل از کریسمس این پیروزی خوب و مفید باشد تا مویس برای بعد کریسمس تیم خود را آماده تر کند.

رئیس به MUTV توضیح داد:من فکر می کنم در دیدار آتی می توانیم بازی ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا شرایط بهتر شود من فکر می کنم با 2 امتیازی که امروز از دست دادیم شرایطمان در جدول بد شده است ولی این بازی بسیار سخت بود و من از اینکه توانستیم حداقل 1 امتیاز کسب کنیم خوشحالم.

این یک بازی سخت برای ما بود آنها با 2 گل خوب دروازه ما را باز کردند خوشبختانه توانستیم آن گل ها را جبران کنیم ولی من به دنبال گل سوم بودم.

اگر من بخواهم بعد از بازی لورکوزن و درباره این بازی برای شما بگویم این نتیاج کسب شده توسط ما بد نیست ولی ما در بازی با کاردیف بسیار ناامید شدیم آن بازی را باید با پیروز پشت سر می گذاشتیم ولی من به ادامه فصل فکر می کنم.

من هیچ نگرانی بابت اختلاف مان با آرسنال ندارم فصل طولانی را در پیش رو داریم ما همیشه منچستریم و این نتیایج هیچ تاثیری روی کار من برای قهرمان نکردن یونایتد ندارد من به ادامه فصل امیدوارم.من فکر می کنم که کار سخت باشد ولی سعی می کنیم تا قبل از شروع سال جدید نتایج خوبی کسب کنیم و به فکر ادامه فصل باشیم.

وین رونی که در بازی امروز 2 گل به ثمر رساند مویس درباره او می گوید وین یک مهاجم خارق العاده برای ماست او در بهترین فرم خود قرار دارد او برای ما بسیار اهمیت دارد.

او افزود:درباره وین بسیار می توان گفت به درستی که او در بهترین فرم خود قرار دارد پاس گل می دهد گل می زند او یک پسر خوب برای ماست و بازی خوبی نیز از خود به نمایش می گذارد او سزاوار این است که مردم درباره او زیاد بگویند از خوبی های او تعریف کنند شاید در زمانی که گذشت او می خواست از اینجا برود و سال گذشته مشکلاتی در تیم داشته است اما در این فصل من مربی تیم هستم و او بسیار با فداکاری که انجام می دهد موجب شده است هم تیم نتیاج خوبی کسب کند هم خود او در بهترین فرم قرار بگیرد.او با گل زدن خوبی خود را در تیم نشان می دهد.

ساندرو و واکر دو گل بسیار تماشایی را برای تاتنهام به ثمر رساندند اما یونایتد موفق شد که گل های خورده را زود به ثمر برساند در واقع قهرمان لیگ برتر موفق شد با دفاع خوب و منطقی 1 امتیز بازی را کسب کند و به منچستر بازگردد.

69E73E039208450D821C592DB3D1D618.ashx

مویس توضیح داد:من هنوز هم در تعجب گل ساندرو هستم واقعا گل زیبایی را به ثمر رساند شما می توانید توپ ها را در هر صورت دفع کنید ولی این توپ واقعا یک توپ مهار نشدنی بود و دخیا هیچ تقصیری روی این گل نداشت همچنین گل اول من تعجب می کنم که چرا دیواره ی دفاعی ما در آن صحنه ضعیف کار کردند هنگامی که آنها گل را به ثمر رساندند باید حمله می کردیم که موفق شدیم زود دروازه حریف را بازی کنیم تا قبل از پایان نیمه اول بازی را به تساوی بکشانیم.

من فکر می کردم که ضربه آزادی که در 15,20 دقیقه اول برای تیم حرف گرفته شد فکر کردم چند بازیکن به خوبی بتوانند دیواره دفاعی را ببندند ولی این اتفاق نیفتاد.من نگران بازی بودم ولی خوشبختانه توانسیتم گل را زود به ثمر برسانیم و از شکست فرار کنیم .

دین ولبک در این بازی یک فرار عالی داشت که در آن صحنه نه وین بود نه چیچاریتو که از آن موقعیت استفاده کنند اما ما موفق به گل سوم نشدیم  این در حالی است که می توانسیتم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

۰ Comments