جایگزین مسیر

مویس به دنبال پیروزی در ادامه فصل

by | آذر , ۲۲ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایراندیوید مویس می گوید می خواهد تلاش خود را 2 چندان کند تا همین فصل به بالای جدول لیگ برتر صعود کند و بتواند از قهرمانی منچستر یونایتد دفاع کند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

منچستر یونایتد در این هفته رقابت ها در برابر استون ویلا به میدان می رود و شاگردان مویس می خواهند با برد در این پیروزی در جدول صعود کنند اکنون آرسنال با اختلاف 13 امتیازی در رده اول قرار دارد.

دیوید مویس می گوید اعتماد به نفس بازیکنان تیم پس از برد در برابر شاختار بالا رفته است و معتقد است شاگردان وی به خوبی تمرین می کنند و آماده ادامه فصل هستند تا بتوانند بهترین نمایش را از خود به جا بگذارند.

مویس گفت:ما فرصت خوبی را در پیش رو داریم می خواهیم مطمئن شویم که می توانیم در ادامه فصل به خوبی کار می کنیم ما تمرینات خوبی را با بازیکنان داشته ایم و برای بازی با استون ویلا بسیار آماده هستیم فوتبال به هر حال دوست داشتنی است ما می خواهیم با نمایش خوب خود در بازی های پیش رو طرفداران را خوشحال کنیم اما درباره قهرمانی نمی توانید صحبت کنید چون راه بسیار زیادی تا پایان فصل مانده است و اتفاقات زیادی تا پایان فصل می افتد.

ما می خواهیم به خوبی بازی کنیم ما  نتایج خوبی را در لیگ کسب نکرده ایم اما سخت کار می کنیم تا در ادامه فصل بهترین نتایج را از خود به نمایش بگذاریم کیفیت بالای بازیکنان ما به کمک من می آیند که بتوانم به خوبی برای ادامه فصل برنامه ریزی کنم.

ما در بازی های قبل خود نتوانسیتم به خوبی از نتیجه به دست آمده دفاع کنیم اما حال شرایط فرق می کند این واقعیت است که ما در چند بازی اخیر بازی بدی انجام داده ایم و با شکست زمین را ترک کردیم ولی این شرایط باقی نمی ماند من زمانی که به این باشگاه آمدم می دانستم که شرایط سختی در انتظار من خواهد بود ما می توانیم در بازی های آینده تمام امتیازات را به دست بیاوریم اما چیزی که مهم است حرف بردی را برای ما به ارمغان نمی آورد باید در زمین حرفمان را ثابت کنیم.

۰ Comments