جایگزین مسیر

مویس نمایش بازیکنانش را تحسین می کند

by | مرداد , ۴ , ۱۳۹۲

دیوید مویس اعتقاد دارد شاگردانش امروز بهترین عملکرد را در طول تور پیش فصل خود داشته اند و بازگشت آن ها به بازی را مورد ستایش قرار می دهد.

یونایتد امروز دوبار از حریفش عقب افتاد، اما به لطف گل های کاگاوا و زاها به بازی برگشت. مویس در گفتگو با تلویزیون منچستر یونایتد، علاوه بر تحسین شاگردانش، به تمجید تیم سرزو اوزاکا نیز می پردازد: “فکر می کنم امشب آن ها عالی بازی کردند. چند بازیکن جوان خوب در این تیم وجود دارد. این باشگاه شهرت زیادی در پرورش استعدادهای جوان دارد و در حال حاضر چند بازیکن جوان خوب را در اختیار دارد.”

مویس درباره تیم خود گفت: “من خوشحالم. ما خوب بازی کردیم. من واقعا از گل دیرهنگامی که زدیم خشنود هستم. فکر می کنم این بهترین عملکرد ما در این تور بود.”

وقتی از مویس در مورد نقش موثر زاها در این تور سوال شد، او گفت: “زاها عالی کار کرده است. او در همه بازی ها خوب بوده است. کاملا آرام است و هنوز سعی می کند با همه آشنا شود. فکر می کنم او خوب به کار گرفته شده است. او در همه بازی ها تاثیرگذار بوده است. فقط می خواهد تلاش کند و بهترین عملکرد را نشان دهد. فکر می کنم امشب به او کمک خواهد کرد. او به بقیه بازیکنان نشان داد که می تواند هر کاری انجام دهد. در منچستر یونایتد ما به بازیکنانی نیاز داریم که به خوبی گل بزنند و امشب زاها یک گل مهم در دقیقه های آخر زد.”

منچستریونایتد آخرین بازی خود در آسیا را مقابل کیتچی اف سی هنگ کنگ برگزار خواهد کرد و در این بازی کاگاوا را در اختیار ندارد. مویس در این باره گفت: “ما به شینجی به خاطر حضورش در جام کنفدراسیون ها یک استراحت دیگر خواهیم داد. ما به همه بازیکنان 4 هفته استراحت دادیم اما کاگاوا این وقت را برای استراحت در اختیار نداشت. ما به او یک هفته دیگر استراحت دادیم. او در ژاپن به تمریناتش ادامه می دهد.”

بازیکن دیگری که احتمالا در روز دوشنبه به میدان نخواهد رفت، جانی ایونز است. رئیس می گوید: “جانی کمی کبودی استخوان دارد و ما احتمالا او را به میدان نمی فرستیم.”

۰ Comments