جایگزین مسیر

مویس : هرگز به توانایی تیم شک نکردم

by | دی , ۵ , ۱۳۹۲

سرمربی منچستر یونایتد ، دیوید مویس ، می گوید که در طول بازی  هرگز ایمانش را نسبت به بازیکنان و توانایی آنها برای برگرداندن نتیجه ی بازی از دست نداد .

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – شاگردان دیوید مویس که در 13 دقیقه ی ابتدایی دو گل از تیم میزبان عقب افتادند در نهایت توانستند بازی را با نتیجه ی 3-2 به سود خود تمام کنند و سه امتیاز بسیار حساس این بازی را از آن خود کنند .

.

دیوید مویس با ابراز رضایت و خشنودی از عملکرد شاگردانش گفت :

.

” من همواره بر این باور بودم که ما برنده خواهیم شد . “

.

” چیزی که ما اینجا داریم نوعی توانایی و قابلیت منحصر به فرد است و من فکر نمی کنم که وقتی دو گل عقب افتادیم حتی یک هوادار وجود داشته باشد که فکر کند بازی تمام شده است . من واقعا از این قضیه مطمئن هستم . “

.

” تنها نگرانی من رکورد خانگی خط دفاع هال در این فصل بود که فکر کنم تا قبل از امروز تنها 3 گل دریافت کرده بودند.”

.

” خوشبختانه تا قبل از پایان نیمه ی اول ما به بازی برگشتیم و بازی را مساوی کردیم و من حتی فکر میکنم که میتوانستیم در همان نیمه ی اول گل سوم را هم به ثمر برسانیم.”

.

.

 جدا از رضایت مشهود دیوید مویس از نتیجه ، مربی شیاطین سرخ از شاگردانش میخواهد که در طول بازی جوری کار حریفان را تمام کنند که دیگر امید بازگشت در دقایق آخر برای آنان وجود نداشته باشد.

.

“وقتی ما گل سوم را زدیم من واقعا از بازیکنان میخواستم که جلو بروند و یک گل دیگر به ثمر برسانند تا با استفاده از گل چهارم لحظات دلهره آوری که در پنج دقیقه ی آخر تجربه کردیم برایمان پیش نیاید.”

.

” به دلیل به وجود آمدن چندین مصدومیت من مجبور شدم که دست به چند تغییر اجباری بزنم و اخراج والنسیا هم حتی اوضاع را برایمان سخت تر کرد.”

.

قدرت تهاجمی شیاطین سرخ به آنها این اجازه را داد که از شکست در خانه ی هال سیتی فرار کنند ولی گل دوم منچستر یونایتد که توسط وین رونی به ثمر رسید تمجید دیوید مویس را نیز به همراه داشت .

.

” آن شوت یک والی فوق العاده بود. ما میدانیم که وین این توانایی را دارد و او می تواند به شکل های مختلفی گل زنی کند.”

.

” او حتی در گل سوم هم مدافع حریف را زیر فشار بسیار زیادی قرار داد. او یک بار دیگر واقعا خوب بازی کرد.”

۰ Comments