جایگزین مسیر

مویس : “وین رونی یک مهره ی کلیدی است”

by | مهر , ۲۶ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – وین رونی در فصل جاری برای منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس فرم خوبی داشته است و سرمربی اسکاتلندی شیاطین سرخ میگوید که برای وی هیچ جای تعجبی نیست که شماره 10 منچستریونایتد ، به مرد اصلی باشگاه و تیم ملی تبدیل شده است .

.
وین رونی که در هر دوبازی آخر تیم ملی انگلستان در برابر مونته نگرو و لهستان موفق به گلزنی شد ، به کشورش کمک کرد تا راهی رقابت های جام جهانی برزیل در تابستان آینده شود.

.
نمایش وین رونی در ادامه ی عملکرد درخشان وی برای منچستریونایتد در فصل 2013/14 بوده است که وی موفق شده است تا به اینجای کار 5 گل برای منچستر یونایتد به ثمر برساند و به باشگاه 200 تایی های باشگاه بپیوندد.

.
با توجه به سخنان مویس ، وین رونی در سن 27 سالگی در بهترین شرایط فیزیکی به سر میبرد و انتظار چنین عملکردی از وی میرفت.

.
مویس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برابر ساوتهمتون گفت :
“من فکر میکنم او به سنی در دوران حرفه ای خود رسیده است که یکی از بازیکنان اصلی باشد و قطعا او یک مهره ی کلیدی برای منچستریونایتد و انگلستان است.”

.
” با این نقطه نظر شما باید از قبل انتظار چنین چیزی را داشته باشید. او مسئولیت ها را بر عهده میگیرد . گل های بسیار ضروری به ثمر میرساند و این کار ها را از سنین جوانی انجام می دهد.”

.
” در این سن ، او اکنون آن بلوغ کامل را دارد و این امر از شرایطی که در آن قرار دارد و نحوه ی بازی اش برای باشگاه و تیم ملی کاملا مشخص است.”

.
” من در اولین روز پیش فصل وین را دیدم و شما مردم ( رسانه ها) به من میگفتید که احساس متفاوتی دارید. من او را در فرم و نظمی عالی دیدم . از روز اول فوق العاده تمرین میکرد ، ولی شما میخواهید حرف های متفاوتی بزنید.”

۰ Comments