جایگزین مسیر

مویس کیفیت وین رونی را تحسین کرد

by | آبان , ۱۳ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –دیوید مویس از فرم این روز های رونی بسیار خوشحال است و گقت این می تواند برای هم تیمی های رونی نیز عالی باشد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دیوید مویس اظهار داشت که وین رونی با فرم فوق العاده خود توانسته به خوبی منچستر یونایتد را رهبری کند و این  می تواند در هفته های آتی به ما کمک های زیادی برای موفقیت بکند.

وین رونی در بازی شنبه در مقابل فولام به تیم کمک های بسیاری کرد و موجب شد منچستر یونایتد با پیروزی این بازی را به پایان برساند و رونی نیز 1 گل در این بازی به ثمر رساند و مویس با قاطعیت اشاره کرد که وین رونی در آینده کاپیتان منچستر یونایتد و تیم ملی انگلستان می باشد.

مویس به یک خبرنگار اسکاتلندی گفت:وین رونی یک رهبر واقعی برای منچستر یونایتد می باشد او فوق العاده می باشد بدیهی است هر تیمی آرزوی این چنین بازیکن هایی داشته باشد و من خوشحالم که می توانم به مدت طولانی با رونی در یونایتد کار کنم.

او وقتی در زمین است خیالم در زمین راحت است او یک فوتبالیست واقعی برای ما می باشد.

وین رونی در این فصل 7 گل به ثمر رسانده است و عملکرد بسیار عالی از خود به نمایش گذاشته است و مویس مرتب از این بازیکن تمجید می کند و می گوید او یک مرد استثنایی می باشد.

مویس گفت وین روین در 2 جام به یونایتد کمک می کند به نظر من بعد از ویدیچ بزرگ رونی کاپیتان بعدی یونایتد می باشد.

مویس می گوید رابین و رونی که در 12 دقیقه 2 گل به ثمر رساندند توانستند طلسم کم گل زدن تیم را بشکنند و من به این به عنوان یک چیز غیر قابل توصیف آنها را بهترین بازیکنان خودم می دانم آنها فوق العاده هستند.

مویس افزود:من فکر می کردم با حداکثر نتیجه برنده می شویم ولی با جادوی این 2 نفر توانتسیم بهترین نتیجه را در برابر فولام بگیریم و من می خواهم این نتیجه مقابل سوسیداد نیز تکرار شود.

من می دانم که در 2 3 بازی اخیر که انجام دادیم می توانیم به روزهای خوب خود برگردیم و به فرم عالی گذشته بازگردیم.

من فکر می کنم با بازی که شنبه شاگردانم انجام دادند باید منتظر روزهای خوب با منچستر یونایتد باشیم چون در بازی شنبه بسیار تیم منظم بازی کرد.

۰ Comments