جایگزین مسیر

مکزیک در شب درخشش چیچا حذف شد

by | تیر , ۲ , ۱۳۹۲

خاویر هرناندز مهاجم تیم منچستر یونایتد در اخرین بازی تیم ملی مکزیک در جام کنفدراسیون ها توانست دو بار دروازه ی حریف را باز کند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران- تیم ملی مکزیک و ژاپن شب گذشته در حالی رو در روی هم قرار گرفته بودند که به دلیل دو شکست قبلیشان شانس خود را برای صعود از دست داده بودند و این بازی تنها جنبه ی حیثیتی برای طرفین داشت که مکزیک توانست با نتیجه ی 2-1 بازی را به نفع خود به پایان برساند.

خاویر هرناندز مهاجم تیم منچستر یونایتد در این دیدار توانست هر دو گل مکزیک را با ضربه ی سر وارد دروازه کند که میتوانید گل های وی را از اینجا  ببینید .

چیچاریتو در دقیقه ی 90 این مسابقه شانس این را داشت تا هتریک خود را کامل کند ولی ضربه ی پنالتی خود را از دست داد تا بازی با همان نتیجه به پایان برسد.

لازم به ذکر است که خط حمله ی مکزیک در جام کنفدراسیون ها جمعا دارای سه گل زده می باشد که هر سه انها توسط چیچاریتو به ثمر رسیده است. همچنین چیچاریتو با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند توانست یک رکورد فوق العاده برای خود ثبت کند و در 53 بازی ملی  35 گل به نام خودش ثبت کند و در رده ی سوم برترین گلزنان فوتبال مکزیک قرار بگیرد.

شینجی کاگاوا ،دیگر بازیکن تیم منچستر یونایتد نیز 90 دقیقه برای ژاپن بازی کرد ولی نتوانست مانع از شکست این تیم شود.

 

 

۰ Comments