جایگزین مسیر

مگوایر قول می دهد که اتفاقات یونان را پشت سر میگذارد

by | شهریور , ۷ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – کاپیتان شیاطین سرخ می گوید که به علت قدرت روحی و روانی خود توانایی این را دارد که تجربه کابوس وار دوران تعطیلاتش را پشت سر بگذارد و دوباره بر روی فوتبال تمرکز کند.

این مدافع مطمئن است که پس این که تیم حقوقی اش به رای دادگاه یونان اعتراض کرده است، حقیقت روشن خواهد شد و با موفقیت از این پرونده خارج میشود. مگوایر پس از صحبت با اوله گونار سولسشائر در مورد حوادث تعطیلات خانوادگی آخر فصلش، مورد حمایت سرمربی خود و تمام اعضای باشگاه قرار گرفته است و از این بابت سپاسگزار است.

او در مصاحبه اش با BBC می گوید:

کاپیتان بودن به کنار، حتی بازی کردن برای این باشگاه سعادت بزرگی است. چیزی که می گویم این است که باشگاه تماماََ از من حمایت کرد و با من عالی رفتار کرد و از این بابت ممنونم.

این برایم خیلی ارزشمند است. بدیهی است که دوران سختی گذراندم. بیشتر تمرکزم بر روی خانواده است ولی مهمترین مسئله بعد از آن فوتبال است. پس بازی کردن در منچستریونایتد کاری است که عاشق آن هستم و صادقانه بگویم باشگاه با من عالی رفتار کرده است.

این مدافع از تسلیم ناپذیری خود می گوید و معتقد است که برای شروع فصل آینده لیگ برتر از لحاظ ذهنی، فیزیکی و روانی در وضعیت خوبی قرار خواهد داشت:

از لحاظ فیزیکی شرایط خوبی دارم. از نظر روحی قوی هستم و همانطور که پیش از این گفتم، میتوانم این قضیه را پشت سر بگذارم. آدم قوی هستم. شخصیت من تغییری نخواهد کرد و فکر نمیکنم این اتفاقات اخیر بر روی عملکردم موثر باشد. سریعا قضیه را پشت سر میگذارم. وجدانم راحت است و حقیقت را میدانم.

حس نمیکنم که باید از کسی عذرخواهی کنم. عذرخواهی برای زمانی هست آدم کار اشتباهی انجام دهد. آیا پشیمانم؟ از این پشیمانم که در چنین وضعیتی که به طور واضحی وضعیت دشواری بود حضور داشتم و معتقدم که در بزرگترین باشگاه دنیا هستم، پس از این که طرفداران و باشگاه را در چنین شرایطی قرار دادم پشیمان هستم.

ملی پوش انگلیسی پس از اتمام یک فصل طولانی و خسته کننده، دوست داشت که از دوران تعطیلات آخر فصل در کنار خانواده لذت ببرد که با چنین قضایایی روبرو شد. او در ادامه صحبت هایش می گوید:

فکر میکنم این اتفاقات ممکن بود هرجایی بیفتد. من عاشق یونان هستم. فکر میکنم ما فوتبالیست ها برای این که از همه چی و انظار عمومی دور باشیم، کمی سختگیری میکنیم و حساس هستیم ولی این نوع زندگی نیست که من میخواهم.

هری مگوایر در دادگاه اولیه مربوط به نزاع پیش آمده در یونان برای دفاع از خواهرش، محکوم شناخته شد ولی با توجه به این که درخواست تجدید نظرش با موافقت روبرو شد، رای صادره باطل است و این به بدین معنی است که کاپیتان منچستریونایتد تا برگزاری دادگاه مجدد بی گناه شناخته می شود.

او در این مورد می گوید:

من کاملا به دادگاه یونان ایمان دارم و یک دادگاه و محاکمه مجدد به ما زمان بیشتری برای آماده کردن و جمع آوری مدرک می دهد و همچنین به شاهدین اجازه حضور در دادگاه داده میشود و کاملا مطمئنم که حقیقت گفته خواهد شد.

۰ Comments