جایگزین مسیر

میراندا تایید کرد پیشنهادهایی از لیگ برتر دارد

by | خرداد , ۲۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانمیراندا مدافع اتلتیکو مادرید در رادیو برزیلی اعلام کرد که از سوی لیگ برتر انگلیس و لالیگا پیشنهاد هایی دارد.

این بازیکن 29 ساله در این فصل یکی از بازیکنان ارزشمند اتلتیکو در موفقیت های این تیم به شمار می رود آنها در این فصل تاریخی در لالیگا به قهرمانی دست پیدا کردند این در حالی است که آنها در فینال لیگ قهرمانان نیز حضور پیدا کردند اما نتوانستند در این جام به موفقتی دست پیدا کنند.

اکنون این بازیکن برزیلی مدنظر باشگاه بزرگ اروپایی قرار دارد و این باشگاه ها برای جذب این بازیکن پیشنهادی های بالایی را به سران اتلتیکو داده اند و میراندا این خبر را رد نکرد.

در گزارش ها ها آمده است که منچستر یونایتد و بارسلونا به شدت به دنبال این بازیکن می باشند و میراندا تایید کرد که پیشنهادهایی از سوی باشگاه های اسپانیایی و انگلیسی دارد.

او به رادیو برزیلی Espn گفت:”به من پیشنهادهایی شده است اکنون در حال مذاکره می باشیم.”

“پیشنهاد هایی از سوی باشگاه های انگلیس و اسپانیا به من شده است و این پیشنهادات بسیار مهم است و همه آنها به دنبال من می باشند.”

“اینجنت من درباره آینده ام تصمیم خواهد گرفت بند آزادسازی من در اتلتیکو 30 میلیون یورو می باشد اما می توان درباره این مذاکراتی انجام داد.”

میراندا برای حضور در تیم ملی برزیل به تیم ملی دعوت نشد و او اذعان دارد که از تصمیم فیلیپه اسکولاری بسیار نا امید شده است که چرا او را به تیم ملی دعوت نکرده است.

میراندا اعتراف کرد”:من بسیار غمگین بودم وقتی نامم در لیست تیم ملی نبود من بسیار امید داشتم که به تیم ملی دعوت شوم ولی بعد از اینکه دانستم به تیم ملی دعوت نشده ام بسیار ناراحت و غمگین شدم.”

“من فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم و از لحاظ فیزیکی و فنی آماده بودم من می توانستم به لیست 23 نفره برزیل برای حضور در برزیل کمک کنم و برای آنها بازی های خوبی انجام بدهم.”

۰ Comments