جایگزین مسیر

میسون به دنبال گل های بیشتر است

by | مهر , ۲۶ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-میسون گرینوود گفته است که او و مارکوس راشفورد تمام تمرکز خود را روی زدن گل های بیشتر برای منچستر یونایتد می گذارند به این دلیل که قرمز ها به دلیل محرومیت آنتونی مارسیال را در اختیار ندارند و منتظر ادینسون کاوانی خرید جدید تیم خواهند بود.

این بازیکن ۱۹ ساله می تواند در کنار راشفورد در بازی شنبه شب در برابر نیوکاسل در سنت جیمز پارک حضور داشته باشند و اینکه مارسیال به دلیل اخراج در بازی مقابل تاتنهام ۳ بازی محروم است.

او به سایت رسمی باشگاه گفت:

ما ( من و مارکوس ) در حال تمرینات اضافه هستیم و تمام هفته روی شوت های خود کار کرده ایم پس مطمئنم ما قادر به درست انجام دادن کار هستیم.هر دو توانایی های خود را می دانیم و هر دوی ما متوجه این هستیم که چگونه با هم بازی کنیم پس این خوب می باشد.اگرچه باقی بازیکنان نیز می توانند گلزنی کنند , در مدافع کناری بازیکنانی داریم و پست هافبک که می توانند گلزنی کنند.این بستگی دارد که مربی چه چینشی را انتخاب کند و مطمئنم هر کسی انتخاب شود می تواند برای ما گلزنی کند.ما یک هفته وقت داشتیم که کار خود را انجام دهیم و بازیکنانی که از بازی های ملی بازگشته اند در کنارشان تمرین کرده ایم و جای خوبی است حتی اگر اینطور به نظر نرسد…این مکان خوبی برای حضور داشتن در آن است و ما دوباره روی پای خود خواهیم ایستاد و مطمئنم که کار خودمان را در برابر نیوکاسل انجام خواهیم داد.

او اضافه کرد:

ما می دانیم که آنها رقیب سختی هستند و رفتن به خانه ی هر تیم لیگ برتری سخت است.اما مطمئنم کار خود را انجام خواهیم داد.نقاط ضعف آنها را بررسی کرده ایم و همچنین موارد مثبت آنها اما مطمئنم ما به آنجا خواهیم رفت و بهترین عملکرد خود را به نمایش خواهیم گذاشت.

اوایل این هفته گرینوود در لیست ۲۰ نفره جایزه معتبر پسر طلایی برای سال ۲۰۲۰ قرار گرفت.این بازیکن از نظر شخصی خوشحال است اما این بازیکن در نظر دارد بیش از جوایز فردی تیم نتایج خوبی کسب کند و روی آن تمرکز دارد.

او اینگونه نشان می دهد:

واضح است که انتخاب شدن شگفت انگیز است.اما همچنین در یکی از بهترین باشگاه های جهان حضور دارم و این از نظر شخصیتی خوب است و بیشتر تمرکزم روی لیگ است و لیگ قهرمانان اروپا و بازی هایی که برای جام انجام خواهد شد.

۰ Comments