جایگزین مسیر

میلان و یوونتوس برای خرید ستاره یونایتد رقابت می کنند

by | اسفند , ۵ , ۱۳۹۲

به گزارش توتو اسپورت باشگاه های یوونتوس, آث میلان و احتمالا اینترمیلان برای خرید وینگر پرتغالی منچستریونایتد, لویز نانی رقابت می کنند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن پرتغالی نتوانسته در فصل جاری همانند فصل گذشته جایی برای خود در ترکیب اصلی تیم پیدا کند و به دلیل برخی مصدومیت ها نیز مدت ها است که از ترکیب اصلی شیاطین سرخ فاصله دارد.

اکنون پس از این اتفاقات اخیر, گفته می شود او در آستانه انتقال به یک تیم ایتالیایی قرار دارد. توتو اسپورت گزارش داده است که یوونتوس درباره شرایط جسمانی نانی از یونایتد اطلاعاتی خواسته است تا درباره ارائه پیشنهاد احتمالی برای رقابت با دو تیم شهر میلان, تلاش کند.

نانی در سال 2007 به منچستریونایتد آمد و 143 بازی با پیراهن شیاطین سرخ در لیگ برتر انجام داده است اما در دو فصل اخیر او تنها 19 بازی برای منچستریونایتد انجام داده است, آماری که نشان از به حاشیه رفتن این بازیکن باتجربه در ترکیب شیاطین سرخ می دهد, عامل اصلی این شرایط مصدومیت های متعدد این بازیکن و شرایط روحی او بوده است. شاید درخشش دوباره در ترکیب یونایتد یا انتقال به یک باشگاه دیگر دوباره نانی را به دوران اوج خود برگرداند.

۰ Comments