جایگزین مسیر

ناراحتی مویس از حضور نداشتن رونی در بازی امروز

by | آذر , ۱۶ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران دیوید مویس درباره محرومیت رونی گفت این ضربه بزرگی برای ماست که در بازی امروز او را در اختیار نداریم اما این محرومیت به رونی برای بازی های بعد به او کمک خواهد کرد که با روحیه خوب به میادین بازگردد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

رونی در بازی چهارشنبه در برابر اورتون کارت زرد پنجم خود را دریافت کرد و در بازی امروز مقابل نیوکاسل نمی تواند به میدان برود و این بازیکن برای این بازی در اختیار مویس قرار ندارد.

با این حال رونی در تمام بازی های این فصل یونایتد به میدان رفته است و تنها بازی که او از دست داده است بازی با لیورپول در آنفیلد بود که او در این بازی حضور نداشت و بازی با نیوکاسل نیز دومین بازی است که او حضور نخواهد نداشت مویس به بازیکنان دیگر کمک خواهد کرد که در این بازی به جای رونی در میدان حضور داشته باشند و سعی می کند که تمام بازیکنان برای بازی های کریسمس نیز آماده باشند.

مویس در جمع خبرنگاران در روز گذشته گفت:از دست دادن رونی واقعا بسیار برای من بد است. من او را همیشه در ترکیب قرار می دهم ما در این بازی به او استراحت می دهیم چون نمی تواند بازی کند ولی من هیچ وقت به رونی استراحت نمی دهم زیرا او بازیکن کلیدی ماست این فرصت به ما داده می شود که از بازیکنان دیگر در این پست استفاده کنیم و این احتمال نیز وجود دارد که چند بازی آینده منچستر نیز به وین استراحت داده شود.

بدیهی است که ما به جای او بازیکنان خوبی در اختیار داریم اما او برای ما بهترین است و باید سعی کنیم در نبود او بهترین نتیجه را بگیریم تا به خوبی در جدول بالا برویم او اکنون بهترین بازیکن ما بوده است من از شرایط او بسیار راضی هستم.

۰ Comments