جایگزین مسیر

نارضایتی مورینیو و تحرکات جدید یونایتد در بازار

by | تیر , ۳۰ , ۱۳۹۶

نارضایتی مورینیو و تحرکات جدید یونایتد در بازار

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-نارضایتی مورینیو و تحرکات جدید یونایتد در بازار

بعد از اینکه مورینیو در دو سه مصاحبه اخیرش متلک ها  و طعنه های زیادی به فعالیت کم وودوارد در بازار نقل و انتقالاتی زد ، و حتی وستهام را تیمی که دارد برای ” قهرمانی” بازیکن جذب میکند،خواند ، اکنون خبرهای جدیدی از تحرکات وودوارد به گوش میرسد.

مورینیو با انتقاد صریح از وودوارد ، وی را شخصی خواند که در انجام دادن کار ” سخت ” ترانسفرها ، باید ” درک ” شود ، این طعنه به این معنی بود که وودوارد از انجام کارهای سخت ، فراری و یا ناتوان است. مورینیو با زیرکی تمام ، اکنون وودوارد را در مقابل هواداران قرار داده.

همین مصاحبه ها بود که باعث شد وودوارد قید سفر به آمریکا و تماشای دربی تاریخی و البته زیبای منچستر را بزند و در انگلستان بماند تا قرارداد خاصی را تمام کند.

این قرارداد اکنون مشخص شده که معامله ماتیچ بوده.بازیکنی بی نهایت موثر با ذاتی برنده و آشنا به لیگ.حلقه مفقوده ما و البته شخصی که باعث حذف فلینی از ترکیب خواهد بود. ماتیچ تا دیروز به یوونتوس نزدیک تر بود.یوونتوسی که البته حاضر نشده بود ساندرو را به راحتی به چلسی منتقل کند و یک پیشنهاد هنگفت شصت ملیون پوندی را هم رد کرده بود.

اما اکنون این خبر به گوش میرسد که تقاضای شخصی و ملاقات ماتیچ و آبراموویچ موثر واقع شده و نمانیا ماتیچ چراغ سبز گرفته که به یونایتد برود.

هر چند گفته میشود پیشنهاد یونایتد به ۵۰ ملیون پوند افزایش پیدا کرده اکنون، اما این خبر به نظر صحیح نمیرسد زیرا پیشنهاد قبلی برای ماتیچ فقط ۳۵ ملیون پوند بود و در خوشبینانه ترین حالت اکنون با بندهائی باید به چهل ملیون رسیده باشد و نه بیشتر.

از دیگر تحرکات یونایتد در بازار میتوان به تلاش برای جذب ” رناتو” سانچز ، از بایرن اشاره کرد که یونایتد هم به صورت قرضی و هم دائمی به جذب وی فکر میکند، و به عنوان یک گزینه جایگزین در صورت نیامدن پرسیچ وی را مد نظر دارد.

 

۰ Comments