جایگزین مسیر

لوییز نانی:آینده منچــستر یونایتد روشن است

by | مرداد , ۱۱ , ۱۳۹۲

نانی متقاعد شده است که آینده منچستریونایتد روشن است, همزمان با اینکه باشگاه به روند پرورش استعدادهای جوان بی نظیر ادامه می دهد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن 26 ساله درخشش بازیکنانی همچون عدنان یانوزای, ویلفرد زاها, جسی لینگارد و مایکل کین را در طول تور پیش فصل یونایتد از تلویزیون تماشا کرده است. نانی با کسب دوباره آمادگی جسمانی کامل خود به خانه خود در منچستر بازگشته است, او همچنین روز دوشنبه برای اولین بار در کنار استعدادهای آینده دار دیگر باشگاه برابر کرو آلکساندرا به میدان رفت.

هنگامی که شبکه رسمی باشگاه از او درباره نظرش در رابطه با تور پیش فصل تیم سوال کرد, این وینگر آشکارا تحت تاثیر مشاهدات خود از عملکرد تیم در تور از طریق کانال رسمی باشگاه شده است.

او چنبن پاسخ داد : من تعدادی بازی خوب از تیم دیدم و انگیزه خوب تیم, گل های بسیاری توسط بازیکنان مختلفی به ثمر رسید و بازیکنان جوان عملکرد بی نظیری در تور داشتند.

“این اتفاق خوبی برای منچستریونایتد است – داشتن تمام این انتخاب ها از میان بازیکنان جوان, که فرصت پیدا کرده بودند و دیگران این شانس را داشتند تا ببیند آیا آنها می توانند در باشگاه بمانند یا برای آماده شدن در آینده به باشگاه دیگری قرض داده شوند.”

همچنین از نانی درباره احساسش از اینکه در پیروزی تیم برابر کرو بازیکنی باتجربه در میان تعداد زیادی ستاره جوان بود, سوال شد. او گفت: برای من, بی نظیر بود, من زمانی چنین شرایطی داشتم و می دانم چه احساسی دارد. من سعی می کنم تا همیشه کمک کنم, تا هر اندازه که می توانم.

“آنها بازیکنان خوبی هستند و در بازی با کرو به خوبی به ما کمک کردند. من احساس می کنم که آنها فوتبال خوبی بازی کردند و همچنین فکر می کنم در طول سالها آنها پیشرفت زیادی می کنند. من می توانم ببینم که آکادمی باشگاه بازیکنان بسیار خوب بسیاری دارد که پیشرفت می کنند و همچنین با شخصیت قوی که دارند, بنابرای آنها می توانند برای بازی کردن در لیگ برتر آماده باشند.”

۰ Comments