جایگزین مسیر

نانی خوشحال از به ثمر رساندن گل برابر بایر

by | آذر , ۸ , ۱۳۹۲

نانی پس از به ثمر رساندن گل پنجم یونایتد در بازی برابر بایرلورکوزن که اولین گل فصلش نیز بود, می خواهد تیم این روند فعلی را ادامه دهد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – لویز نانی پس از مدت ها از آخرین گلش برای یونایتد در بازی برابر ردینگ در جام حذفی در ماه فوریه گذشته, در دقایق پایانی بازی برابر بارلورکوزن در بای آرنا پس از پاس زیبای رایان گیگز, گل پنجم یونایتد و اولین گل فصلش را به ثمر رساند.

.

.

نانی به شبکه باشگاه گفت: گل عالی بود و من خوشحالم. اما مهم ترین مسئله نتیجه ای بود که کسب کردیم. ما می خواهیم با این روند ادامه دهیم.

“به ثمر رساندن 5 گل در خارج از خانه در برابر یک تیم آلمانی آسان نیست. من فکر می کنم ما باید از کاری که امشب انجام دادیم, خوشحال باشیم و این روند خوب را ادامه بدهیم.”

.

.

تاکتیک های شیاطین سرخ به خوبی در بازی برابر لورکوزن نتیجه داد و بدست آوردن کلین شیت نیز نکته مثبت دیگری در بازی با بایر بود.

“ما خیلی خوب آغاز کردیم. در وهله اول, ما می دانستیم که آنها در ابتدای بازی بسیار زیاد حمله خواهند کرد. آنها تلاش خود را آغاز کردند برای اینکه حمله کنند و گلی زودهنگام بزنند اما ما بسیار خوب دفاع کردیم و کل تیم فشرده بازی می کرد.”

.

.

“ما سعی کردیم تا در ضد حملات خطرناک ظاهر شویم, فرصت هایی داشتیم و از این فرصت ها استفاده کردیم و به همین دلیل 5 گل به ثمر رساندیم.”

۰ Comments