جایگزین مسیر

نانی و جونز بازی با ردینگ را از دست دادند

by | اسفند , ۲۵ , ۱۳۹۱

منچستر در بازی شنبه مقابل تیم بدون سرمربی ردینگ ، بدون نانی و جونز به میدان خواهد رفت

سرالکس فرگوسن در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد که نانی و جونز قطعا در بازی با ردینگ غایب خواهند بود اما خبر های مثبتی هم داشت : مشکل نانی آن قدر که در ابتدا جدی به نظر میرسید ،جدی نیست و نانی فقط دو هفته از میادین دور خواهد بود و فیل جونز هم هفته بعد (دوشنبه به بعد) تمرینات را آغاز خواهد کرد.

سرالکس گفت : “نانی در بازی با چلسی بیرون کشیده شد اما مصدومیت او زیاد جدی نیست و فقط دو هفته دور خواهد بود.ما فکر کردیم که این یک مصدومیت سخت دیگر از ناحیه همسترینگ است ، اما این فقط یک مصدومیت سبک است .خوشبختانه او بعد از بازی با ساندرلند (30 مارس،10 فروردین) آماده بازگشت به میادین خواهد بود.

“فیل جونز هنوز برنگشته،بازیکنان در تمرینات خوب کا کردند و ما فردا خوب خواهیم بود،جونز هفته بعد باید تمرینات را شروع کند.”

سرالکس فرگوسن از اینکه جلوی تیمی بدون سرمربی بازی میکند شگفت زده است هرچند میداند که هیچ چیز از پیش تعیین شده ای درکار نیست.

رییس گفت : ردینگ برای فرار از سقوط در انتهای جدول میجنگد،اما آنها بدون سرمربی به اینجا آمده اند.چیزهایی هست که شما هرگز متوجه نمیشوی و فوتبال پر از این اتفاقات است.اخراج برایان مک درموت در این مقطع از فصل حداقل خیلی عجیب است.”

۰ Comments