جایگزین مسیر

ناگلزمن:منچستر یونایتد یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است

by | آبان , ۶ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-جولیان ناگلزمن سرمربی لایپزیش در مورد بازی فردا شب تیمش در مقابل منچستر یونایتد به صحبت پرداخته است.

ناگلزمن به میل گفت:

می دانیم که شروع آنها ( منچستر یونایتد ) خوب نبوده است اما در کل یکی از بزرگترین باشگاه های جهان محسوب می شوند , یک نام بزرگ در فوتبال اروپا و لیگ قهرمانان.وقتی تحلیلی انجام می دهم به نتایج تیم حریف نگاه نمی کنم.

سعی می کنم چگونگی گل زدن , گل خوردن , ایجاد موقعیت , ضد حمله , مهار کردن فشار و چیزهای دیگر را از آنها پیدا کنم.پس نتیجه ملاک قرار ندارد.در پایان فکر نمی کنم هیچ یک از بازیکنانم بگویند که منچستر یونایتد خوب نیست.

سرالکس فرگوسن یک دوره طولانی و بسیار موفق در منچستر یونایتد داشت و دیدن بازی های او جالب بود.او فصل به فصل در تیم تغییراتی می داد.

به عنوان مثال بازی بایرن مونیخ و منچستر یونایتد در فینال و گلزنی سولشایر.رایان گیگز بازی های بزرگی را برای منچستر یونایتد به انجام رسانده همچنین اسکولز , نیستروی…و بازیکنان دیگر.در ده سال گذشته بازی های منچستر یونایتد را نگاه می کردم زمانی که یک پسر و بازیکن جوان بودم.بازی های زیادی از منچستر یونایتد را در تئاتر رویاها و همچنین در تلوزیون تماشا کرده ام.اکنون که بخشی از این استادیوم خواهید بود عالی است.هرگز در اولدترافورد بازی نکرده ام .این یک تجربه عالی خواهد بود.

۰ Comments