جایگزین مسیر

نایک, آدیداس و واریور برای کسب قرارداد پیراهن منچستریونایتد رقابت می کنند

by | تیر , ۱۳ , ۱۳۹۳

به گزارش خبرگزاری ها در انگلستان, شرکت های تولید پوشاک نایک, آدیداس و واریور همه تلاش خود را انجام می دهند تا قرارداد جدیدی با منچستریونایتد برای تولید پیراهن های این تیم منعقد کنند, قراردادی که احتمالا رکورد جدیدی از این لحاظ در دنیای فوتبال خواهد بود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – هر سه این شرکت ها هم اکنون با مقامات رسمی #منچستریونایتد در حال مذاکره هستند تا قرارداد بلندمدتی با این باشگاه منعقد کنند. قرارداد فعلی یونایتد با شرکت آمریکایی #نایک در پایان فصل آینده به اتمام می رسد.

باشگاه یونایتد خواهان قراردادی 10 ساله به ارزش 600 میلیون پوند می باشد. چنین رقمی رکورد جدیدی برای قرارداد تهیه پیراهن در دنیای فوتبال می تواند باشد. هم اکنون باشگاه رئال مادرید با قرارداد 31 میلیون پوندی خود در سال با شرکت آدیداس در بین تمام باشگاه های فوتبال رکورددار است.

شرکت نایک از سال 2002 پیراهن های منچستریونایتد را تهیه می کند و ارزش قرارداد نایک با یونایتد 24 میلیون پوند در سال می باشد. در این قرارداد ذکر شده بود که تنها شرکت نایک می تواند برای تمدید قرارداد با منچستریونایتد وارد مذاکره شود اما برای این بند از قرارداد تاریخی تعیین شده بود و اکنون با پایان یافتن این مهلت باشگاه منچستریونایتد می تواند با شرکت های دیگر برای عقد قرارداد جدید وارد مذاکره شود.

اما این شرکت واقعا در پورتلند آمریکا هنوز گزینه اول شیاطین سرخ برای تمدید قرارداد محسوب می شود. پشت سر نایک, شرکت های #آدیداس و #واریور برای عقد قرارداد با یونایتد تلاش می کنند.

پیش از این سخنگوی شرکت نایک مدعی شده بود که مذاکرات با یونایتد به خوبی پیش می رود.

یونایتد یکی از بزرگترین باشگاه ها در دنیا می باشد و ما مذاکرات خود را با آنها ادامه می دهیم.

یکی دیگر از شرکت های مشهور در این زمینه شرکت پوما می باشد که تصور بر این است در بین شرکت هایی که برای عقد قرارداد با یونایتد تلاش می کنند قرار ندارد. پوما اخیرا قراردادی 5 ساله با ارزش 30 میلیون پوند در سال با آرسنال منعقد کرده است و به نظر می رسد علاقه ای برای همکاری با یونایتد ندارد.

هفته آینده شرکت پوما برای اولین بار پیراهن جدید آرسنال را در فصل آینده به طور رسمی معرفی خواهد کرد. مطمئنا امضا قرارداد با یونایتد علاوه بر سود فراوان برای شرکت پوما باعث خواهد شد قرارداد این شرکت با باشگاه شمال لندنی با قرارداد آنها با یونایتد مورد مقایسه قرار بگیرد.

عملکرد ضعیف تیم در فصل قبل باعث شده است تا عده ای صحبت از پایین آمدن پیشنهاد شرکت ها به دلیل عدم حضور یونایتد در فصل آینده رقابت های لیگ قهرمانان بکنند اما حقیقت این است که شرکت های تولید پوشاک ورزشی تمایل بسیاری دارند تا قراردادی نجومی با منچستریونایتد امضا کنند, زیرا در صورت عقد قرارداد با یونایتد و کسب حق امتیاز تولید پیراهن های این باشگاه, آنها سود کلانی می توانند از فروش این پیراهن ها در سراسر جهان کسب کنند. سود حاصل از فروش پیراهن های یونایتد به حدی زیاد است که عدم حضور در لیگ قهرمانان هیچ لطمه ای به این مسئله نمی زند.

شرکت #واریور نیز که ابتدا در سال 2012 با عقد قراردادی 6 ساله یا لیورپول به ارزش 25 میلیون پوند در سال مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و نامی برای خود دست و پا کرد, یکی دیگر از شرکت هایی است که خواهان امضا قرارداد جدید با یونایتد است.

[highlight]شما کدام شرکت را برای تهیه پیراهن های جدید منچستریونایتد انتخاب می کنید؟ به نظر شما یونایتد باید شرکتی را انتخاب کند که پیشنهاد بالاتری ارائه می دهد یا باید به دنبال شرکتی باشد که طراحی های بهتری دارد؟[/highlight]

۰ Comments