جایگزین مسیر

نبرد چلسی و یوناید برای ستاره 50 میلیونی بنفیکا

by | آذر , ۹ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران به گزارش خبرگزاری ها غول فرانسوی موناکو نیز برای ستاره بنفیکا ماتیچ به چلسی و یونایتد پیوسته است.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گزارش روزنامه پرتغالی او جوگو موناکو غول فرانوسی نیز به جمع خواهان نمانیا ماتیچ پیوسته است.

این بازیکن صرب در این مدت به شدت به منچستر یونایتد لینک شده است و تیم های دیگری همچون چلسی و رئال مادرید نیز به دنبال او هستند اما موناکو نیز می خواهد شانس خود را برای آوردن او به لیگ1 فرانسه امتحان کند و به سران بنفیکا پیشنهاد دهد.

به گزارش خبر گزاری ها موناکو نیز به شدت به دنبال این بازیساز صرب می باشند ماتیچ تا سال 2018 با بنفیکا قرارداد دارد و سخت به  دنبال این بازیکن برای تقویت میانه میدان خود می باشند آنها در تابستان در این پست موتینیو را از پورتو خریداری کرده اند.

بنا به گفته سران باشگاه پرتغالی بند آزاد سازی او 50 میلیون پوند می باشد اما گزارش ها نشان می دهد که یونایتد می خواهد با 20 میلیون پوند او را به اولدترافورد بیاورد.

اما این می تواند جدی باشد در صورتی که مویس بخواهد او را به اولدترافورد بیاورد اما مربی اسکاتلندی یونایتد هم می داند برای به خدمت گرفتن او کار سختی در پیش دارد چون موناکو از منابع مالی خوبی برخوردار می باشد و این می توان کار را برای به خدمت  گرفتن ستاره سابق چلسی توسط مویس سخت شود.

۰ Comments