جایگزین مسیر

نحوه قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

by | اردیبهشت , ۲۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-(اختصاصی)

پس از تساوی لیورپول در برابر چلسی به نظر می رسد منچستر یونایتد به عنوان یکی از تیم های صعود کننده به لیگ قهرمانان خواهد بود اما جایگاه منچستر یونایتد هنوز مشخص نشده است که در چه رتبه ای قرار می گیرید.به صورت مستقیم صعود خواهد کرد یا اینکه با قرار گرفتن در رده چهارم جدول باید مرحله پلی آف را پشت سر بگذارد.در این پست می خواهیم نحوه قرعه کشی را بررسی کنیم.

در لیگ قهرمانان فصل 2015/2016 کشور ها به صورت امتیازی که در اختیار دارند تیم های باشگاهی شان در این لیگ حضور خواهند داشت که این کار از فصل 2009/2010 تا سال 2013/2014 در نظر گرفته شده است و طبق این کار تیم ها در لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت.

به طور خلاصه می توانید نمایندگان کشورها و تعداد آنها را در قسمت زیر ببینید:

اسپانیا,انگلیس,آلمان:4 نماینده.(3 تیم به طور مستقیم,1 تیم پلی آف)

پرتغال,ایتالیا,فرانسه:3 نماینده.(2 تیم به طور مستقیم,1 تیم پلی آف)

دیگر کشور ها یک الی دو تیم در اروپا خواهند داشت که طبق قانون مشخصی به لیگ قهرمانان راه پیدا خواهند کرد.

نحوه بازی ها در مرحله پلی آف:

5 تیم چهارم و سوم لیگ های اسپانیا,انگلیس,ایتالیا,آلمان و پرتغال تنها دو بازی به صورت رفت و برگشت انجام خواهند داد و دیگر تیم ها باید در 3 مرحله به مصاف همدیگر روند تا تیم های برنده به این 5 تیم اضافه شوند و بازی های خود در مرحله پلی آف را پشت سر بگذارند.

در این مرحله تنها 20 تیم باقی خواهند ماند که طبق قرعه کشی که 7 آگوست(16 مرداد)انجام خواهد شد تیم ها حریفان خود را خواهند شناخت.

بازی های این مرحله در دو بازی رفت برگشت انجام خواهد شد که بازی رفت 18-19 آگوست و مرحله برگشت 25-26 آگوست انجام خواهد شد و از بین بیست تیم 10 تیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان راه پیدا خواهند کرد.

21 تیم به صورت مستقیم در مرحله گروهی حضور دارند و به همراه 10 تیم که از مرحله پلی آف صعود خواهند کرد و همچنین 1 تیم یعنی قهرمان لیگ اروپا 2015, 32 تیم تکمیل خواهد شد و قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2015/2016 در تاریخ 27 آگوست در موناکو به انجام خواهد رسید.

فینال لیگ قهرمانان سال 2016 قرار است در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان برگزار شود.این بازی در تاریخ 26 می به انجام خواهد رسید.

۰ Comments