جایگزین مسیر

نخستین مصاحبه ی سانچز با شبکه باشگاه

by | بهمن , ۲ , ۱۳۹۶

نخستین مصاحبه ی سانچز با شبکه باشگاه

پایگاه هواداران منچستریونایتد نخستین مصاحبه ی الکسیس سانچز با شبکه ی باشگاه را به صورت اختصاصی از بزرگترین پایگاه هواداران فارسی زبان منچستریونایتد در اختیار شما همراهان همیشگی قرار میدهیم.

ستاره ی شیلیایی پس از امضای قرارداد با منچستریونایتد در مصاحبه با MUTV از رویایش برای بازی در یونایتد گفت:

الکسیس،به منچستریونایتد خوش آمدی!صدا کردن خودت به عنوان بازیکن یونایتد چه حسی دارد؟

از زمانی که بسیار جوانتر بودم به اطرافیانم میگفتم که رویای من بازی در منچستریونایتد است و مطمئن باشید این را به دلیل پیوستنم به این باشگاه نمیگویم.امروز من اینجا هستم و رویایم رنگ واقعیت به خود گرفته است.از بچگی عاشق بازی کردن برای منچستریونایتد بودم و یک بار هم با سر الکس فرگوسن در این باره صحبت کردم.ما حدود ۲۰ دقیقه در این مورد با هم صحبت کردیم.من به او اعلام کردم که رویای من آمدن به اینجا،به منچستریونایتد بود.این باشگاه واقعا بزرگ و قدرتمند است و هنگامی که من شانس بازی کردن در باشگاه را پیدا کردم واقعا هیجان زده شدم زیرا منچستریونایتد یک باشگاه بسیار بزرگ و بزرگترین باشگاه انگلستان است.

به نظرت در اولدترافورد چه دستاوردهایی خواهی داشت؟

من باور دارم که در این باشگاه به همه چیز میتوان رسید.این یک باشگاه بزرگ و جهانی است و من به اینجا آمده ام تا همه ی افتخارات ممکن را کسب کنم:لیگ برتر،لیگ قهرمانان اروپا و تمام رقابت هایی که تیم در آینده در آنها حضور خواهد داشت.

تو اشاره کردی که در زمان سرمربی گری سر الکس فرگوسن شانس پیوستن به باشگاه را داشتی،بنابراین آیا فکر بازی کردن در یونایتد همیشه در ذهن تو بود؟

کاملا درست است!من شانس پیوستن به باشگاه را داشتم.من همیشه نسبت به این باشگاه،نسبت به رنگ سرخش هیجان خاصی داشتم و این علاقه همیشه با من بوده است.من واقعا این صحبت ها را از صمیم قلبم به شما میگویم و این رویاییست که به واقعیت تبدیل شده است.این واقعا من را خوشحال میکند و حضور در “تئاتر رویا”برای من افتخار بسیار بزرگیست.جایی که همه آن را با این اسم صدا میزنند.

مورینیو چقدر در تصمیم گیری تو نقش داشت؟

او نشان داد که بودن من در اینجا برای باشگاه بسیار مهم است.خود مسئولان یونایتد نیز بسیار تمایل داشتند که من به اینجا بیایم،بنابراین تصور میکنم همه دوست داشتند که من اینجا باشم و پیراهن شماره ی هفت باشگاه را به تن کنم.فکر میکنم این برای یک بازیکن خیلی مهم است.بازیکنان همیشه احتیاج دارند که توسط باشگاهشان دوست داشته شوند و حس کنند که برای باشگاه مهم هستند.این یکی از دلایل دیگری بود که باعث شد من به اینجا بیایم،همچنان که سرمربی تیم نیز در انتخابم نقش بسیار مهمی داشت زیرا او در ایتالیا و اسپانیا همه چیز را برده است و مربی ای است که همیشه میخواهد همه چیز را ببرد.

پیراهن شماره هفت در منچستریونایتد یک سمبل تاریخی و بسیار مهم است که تعداد زیادی از اسطوره های باشگاه آن را به تن کرده اند.این شماره چقدر برای تو اهمیت دارد،و چقدر برای تو مایه یافتخار است که پا جا ی پای بازیکنانی چون جرج بست،کانتونا،رونالدو و بکهام بگذاری؟

وقتی به من گفته شد که کریس،کانتونا و بکهام این پیراهن را به تن کرده اند،این رویا در سرم آمد که با این شماره میتوانم لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر را فتح کنم.بنابراین،بله پوشیدن این پیراهن واقعا رویاییست و من میخواهم نهایت تلاشم را به کار بگیرم تا بتوانم با این پیراهن لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر را فتح کنم.

ژوزه اعلام کرده صمیمیتی که در ترکیب کنونی تیمش وجود دارد،یکی از بهترین هایی بوده که تا به حال در دوران سرمربیگری خود دیده است.چقدر مشتاق پیوستن به این خانواده ی صمیمی هستی؟

من فکر میکنم داشتن یک خانواده در رختکن بسیار مهم است و باعث بردن جامها میشود.من در اسپانیا بازی کرده ام و در آنجا هم رختکن بسیار خوبی داشتیم و من موفق شدم در آنجا عناوین بسیاری را کسب کنم.بنابراین داشتن یک گروه خوب در رختکن بسیار مهم است.من همچنین فکر میکنم باشگاه همیشه تمایل دارد بازیکنان خوب را به اینجا بیاورد و برای همین است که من اینجا هستم.تمام تلاشم را به کار میگیرم تا بتوانم عملکرد خوبی در ترکیب تیمم نشان دهم.

آیا از هم تیمی های جدید کسی را از نزدیک میشناسی؟

من تاکنون شانس این را نداشته ام که هم تیمی هایم را از نزدیک بشناسم اما قطعا در مورد آنها شناخت دارم زیرا در گذشته در مقابلشان بازی کرده ام.من فکر میکنم دخیا یکی بهترین دروازه بانان حال و حاضر جهان است.او بازیکنیست که شما بسیار سخت میتوانید در مقابلش گلزنی کنید،بنابراین به نظر من او یکی از بهترین هاست.

به عنوان یک بازیکن،نقاط قوت خودت را چه چیزهایی میبینی؟

من بازیکنی هستم که دوست دارد همه چیز را ببرد.من در هر کاری که انجام میدهم بسیار حرفه ای هستم.من با فوتبال زنده ام و عاشقانه آن را دوست دارم.من به سختی تمرین میکنم و بعد از هر بازی نگاه میکنم ببینم چه چیزی را خوب انجام دادم و چگونه میتوانم آن را بهبود ببخشم.من دوست دارم در سمت چپ یا در مرکز بازی کنم،اما صادقانه بگویم تا زمانی که قادر به فوتبال بازی کردن باشم،در هرجایی که مربی بخواهد میتوانم بازی کنم.

واکنش مردم شیلی در قبال بازی تو در ترکیب اصلی منچستریونایتد به عنوان اولین بازیکن شیلیایی چه خواهد بود؟برای آنها چه پیامی داری؟

بازی کردن در ترکیب اصلی منچستریونایتد به عنوان نخستین بازیکن شیلیایی برای من ارزش زیادی دارد.همان طور که همیشه گفته ام،بازی کردن برای منچستریونایتد رویایی است که به حقیقت پیوسته است.در عین حال من هنوز فکر میکنم در محله ی مادری خود در حال فوتبال بازی کردن با دوستانم هستم و برای همین است که زیاد درگیر شبکه های اجماعی نمیشوم.من فقط سعی میکنم از فوتبال خود لذت ببرم.به خاطر همین است که مادرم همیشه میگوید:”از فوتبالت لذت ببر زیرا آن تنها چیزیست که تو واقعا دوست داری به بهترین شکل ممکن انجامش بدهی”

من فکر میکنم که مردم در شیلی زیاد در مورد من صحبت میکنند.من واقعا از آنها تشکر میکنم.فکر میکنم برای آنها بسیار مهم است که من به عنوان نخستین بازیکن شیلیایی در ترکیب اصلی تیم قرار میگیرم.این برای من هم بسیار مهم است و امیدوارم برای مردمم نیز مهم باشد.

پیامت برای هواداران منچستریونایتد در سرتاسر جهان چیست؟

الکسیس سانچز اینجاست!او گرسنه ی بردن همه ی جامهاست.هواداران یونایتد،از داشتن الکسیس سانچز لذت ببرید…

۰ Comments