جایگزین مسیر

نظرسنجی: نمره دهی به بازیکنان در بازی با لسترسیتی

by | مهر , ۳ , ۱۳۹۵

نظرسنجی: نمره دهی به بازیکنان در بازی با لسترسیتی

پایگاه هواداران منچستریونایتد

از هفته ششم رقابت های لیگ جزیره و در اولین بازی، منچستریونایتد میزبان لسترسیتی در ورزشگاه الدترافورد بود. هر دو تیم به دنبال سه امتیاز این دیدار بودند. قهرمان فصل گذشته لیگ جزیره در فصل جدید نتوانسته انتظارات را برآورده کند و درخشش فصل پیش را ندارد. در طرف دیگر منچستریونایتد که سه بازی ابتدایی لیگ را پیروز شده بود، در دو بازی بعدی باخت و از صدر جدول فاصله گرفت. یونایتدی ها در این بازی تغییرات مهمی در ترکیب خود داده بودند. وین رونی کاپیتان این تیم روی نیمکت حضور داشت و به جایش خوان ماتایی بازی می کرد که صد و پنجاهمین بازیش در لیگ برتر جزیره را تجربه می کرد. جسی لینگارد و مارکوس رشفورد به ترتیب بال های راست و چپ این تیم بودند و مروان فلینی جای خود را به آندر هررایی داده بود که در بازیهای اخیر بسیار خوش درخشیده است. در قلب خط دفاع نیز کریس اسمالینگ جای دیلی بلیند را گرفته بود و مدافع هلندی به عنوان دفاع چپ بازی را آغاز کرده بود.

بازی در نیمه اول به خوبی برای هر دو تیم پیش می رفت تا اینکه در دقیقه ۲۲، کریس اسمالینگ، کرنر ارسالی دیلی بلیند را تبدیل به گل کرد. بازیکنان منچستریونایتد به خوبی با یکدیگر همکاری می کردند و بازی زیبایی را به نمایش گذاشته بودند. در دقیقه ۳۷ حاصل همکاری ماتا و پوگبا و لینگارد، رسیدن توپ در محوطه جریمه لسترسیتی به ماتا بود که وی موفق شد دروازه حریف را باز کند و اینگونه صد و پنجاهمین بازی خود در لیگ جزیره را جشن بگیرد. سه دقیقه بعد باز هم از روی ضربه کرنر، پاس زمینی بلیند به ماتا رسید و سپس پاس ماتا به دهانه دروازه لستر را مارکوس رشفورد وارد دروازه کرد. حملات شیاطین سرخ پایانی نداشت. دو دقیقه بعد از گل سوم، این تیم باز هم صاحب کرنر شد و دیلی بلیند باز هم پایه گذار گل و این بار به وسیله پل پوگبا با ضربه سر شد. شیاطین سرخ به فاصله ۵ دقیقه ۳ گل به لستر زده بودند و در یک نیمه چهار گل وارد دروازه مدافع عنوان قهرمانی کرده بودند.

در نیمه دوم، بازیکنان منچستریونایتد که دیگر عطش گلزنی را از دست داده بودند، موقعیت های بدست آمده را با بی دقتی هدر می دادند. اما لسترسیتی برای کم کردن فاصله آمده بود و با دقت تر نسبت به میزبان خود حمله می کرد. سرانجام در دقیقه ۵۹ بازی، گرِی با شوتی زیبا از بیرون محوطه جریمه منچستریونایتد، دروازه این تیم را گشود. حملات دو تیم به همین منوال ادامه داشت و گرِی باز هم شانس خود را امتحان کرد اما این بار داوید دخیا به خوبی شوت او را دفع کرد. بازی با نتیجه ۴-۱ به سود شیاطین سرخ به پایان رسید و این تیم بردی لذت بخش را تجربه کرد و جواب دندان شکنی به منتقدان روزهای اخیر خود داد.

در ادامه می توانید به عملکرد بازیکنان منچستریونایتد در این دیدار رای دهید:

[bd_table]

بازیکن عملکرد
داوید دخیا

آنتونیو والنسیا

اریک بیی

کریس اسمالینگ

دیلی بلیند

آندر هررا

پل پوگبا

جسی لینگارد

خوان ماتا

مارکوس رشفورد

زلاتان ابراهیموویچ

مایکل کریک

وین رونی

اشلی یانگ

[/bd_table]

۰ Comments