جایگزین مسیر

نظرسنجی : کدام هافبک برای یونایتد مناسب است؟

by | آبان , ۳۰ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات زمستانی افکار دیوید مویز نشان می دهد او به دنبال بالا بردن پتانسیل تیم در خط هافبک است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیوید مویز به دنبال تقویت کردن تیم خود در خط میانی است و ما در اینجا بازیکنانی که شایعه لینک شدن آنها با شیاطین سرخ به گوش می رسد را بررسی میکنیم.

آندرس اینیستا ، بارسلونا

امضای قرارداد با اینیستا و خرید او به نظر یک رویای شبانه می آید ، اما در حقیقت او از امضای قرارداد جدید با بارسلونا خودداری میکند که همین موضوع امید را برای جذب وی زنده نگه می دارد.

یه نظر می رسد بارسلونا مبلغ قرارداد وی را بالاتر ببرد اما یونایتد میتواند با ارئه پاداش های متفاوت او را به الدترافورد بیاورد.

 

وسلی اشنایدر ، گالاتاسارای

این بازیکن هلندی مدت زمانی زیادی است که با یونایتد لینک شده است ،با توجه به وضعیت کنونی خط هافبک یونایتد به نظر انتقال درستی می رسد و این انتقال میتواند برای طرفین مناسب باشد.

 

سسک فابرگاس ، بارسلونا

اگر شیاطین سرخ می خواهند به دنبال یک هافبک خلاق و در عین حال با تجربه بازی در لیگ برتر باشند فابرگاس بهترین گزینه است ؛ این بازیکن 26 ساله ممکن است به خاطر سابقه خود در آرسنال با این انتقال موافق نباشد اما رابین فن پرسی می تواند این انتقال را تسهیل کند.

 

ایلکای گوندوغان ، بورسیا دورتموند

گوندوغان یکی دیگر از هافبک های بزرگ اروپا است که می تواند به چالشی جدید در انگلستان فکر کند. قهرمانی در بوندسلیگا با دورتموند در حضور بایرن مونیخ به نظر کاری سخت و غیر ممکن می رسد و همین مسئله می تواند گوندوغان را برای ترک دورتموند قلقلک دهد.

 

آندره هررا ، اتلتیکو بیلبائو

اگر در ابتدا شما موافق نیستید…هرراپس از شکست در انتقال به یونایتد شاهد یک افت بوده است ، و دیگر انتخاب اول این تیم نیست ، اما این بازیکن 24 ساله هنوز هم ویژگی های بارزی دارد تا بتواند به یونایتد منتقل شود.

 

به نظر شما کدام یک از بازیکنان نام برده گزینه مناسب تری برای خط هافبک شیاطین سرخ است؟

۰ Comments