جایگزین مسیر

نظر فن‌ در سار در مورد وضعیت دروازه‌بانی منچستریونایتد

by | شهریور , ۲۷ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – ادوین فن در سار در مصاحبه‌ای به شرایط کنونی دروازه منچستریونایتد پرداخته است. او معتقد حضور گزینه‌ها با کیفیت باعث می‌شود شاهد عملکرد خوبی در این پست باشیم.

شماره ۱ سابق شیاطین سرخ در طی ۶ سال ۲۶۶ بار برای آن‌ها به میدان رفته است. او در این مدت به همراه باشگاه ۱۰ جام برد، از جمله ۴ قهرمانی در لیگ برتر و قهرمانی در لیگ قهرمانان سال ۲۰۰۸.

فن در سار از نیاز به رقابت در پست دروازه‌بانی آگاه است و معتقد است رقابتی دوستانه بین داوید دخیا، دین هندرسون، سرخیو رومرو و لی گرنت در ماه‌ها پیش رو به تیم کمک خواهد کرد.

او در صحبت‌ها خود گفت:

مسئله همیشه این بوده است. وقتی بازیکن جوانی هستید، نگاهتان به بازیکنان تیم اصلی هست. سپس شروع به تمرین می‌کنید، چالش اصلی را آغاز کرده و سخت تلاش می‌کنید تا لحظه‌ای که نوبت شما رسید، آماده باشید.

وقتی فرصتی دارید، باید از آن استفاده کنید. بعضی از جوانان خوش شانس هستند، بازی را می‌برید، گلی زده یا پاس گلی می‌دهید یا بدشانس هستید و تیم شکست می‌خورد و سرمربی ممکن است فکر کند که دفعه بعد به بازی آوردن شما مشکل ساز باشد.

ادوین فن در سار با لباس منچستریونایتد در سال ۲۰۱۱ از دنیا فوتبال خداحافظی کرد وسال‌های پس از وی، داوید دخیا با درخشش در لباس منچستریونایتد، خود را به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بان‌ها دنیا معرفی کرد.

امسال دین هندرسون که عملکرد درخشانی در دوران قرضی خود در شفیلدیونایتد داشت به منچستریونایتد بازگشته است و برای حضور در ترکیب اصلی با دروازه‌بان اسپانیایی رقابت خواهد کرد.

فن در سار در مصاحبه خود به تمجید از این ۲ نفر نیز پرداخته است:

البته که داوید فوق العاده بوده است. جایزه بهترین بازیکن سال باشگاه را بارها از من گرفته است و عملکرد شگفت انگیزی برای باشگاه داشته است. اوله رقابت موجود در تیم را بررسی کرده و میبیند کدام دروازه‌بان بهترین عملکرد را با مدافعان خواهد داشت.

عادلانه بگویم، پیشرفت دین در شفیلد مرا بسیار تحت تاثیر قرار داده است، ولی عملکرد داوید برای باشگاه عالی بوده است. اشتباهاتی داشته ولی من نیز مانند همه بازیکن‌ها از این اشتباهات کرده‌ایم.

مسئله لحظه‌ای است که مرتکب این اشتباه می‌شوید. نتیجه ۰-۰ است؟ آیا بازیکنان تیم شما رو نجات خواهند داد؟ گلی به ثمر خواهد رسید تا اشتباهی که شما مرتکب شدید جبران شود؟

مطمئنم داوید همان عنصر موثری برای یونایتد خواهد بود که مدت‌ها بوده است و با سرمایه‌گذاری که باشگاه با خرید بازیکنان مناسب کرده است، به نظر می‌رسد ترکیب برای کسب افتخارات، بیشتر و بیشتر رقابتی می‌شود. من مطمئنم این ۲ نفر باعث پیشرفت و ایجاد انگیزه در یکدیگر خواهند شد.

۰ Comments