جایگزین مسیر

نمانیا ماتیچ:اعتماد به نفس به تیم بازگشته است

by | بهمن , ۳۰ , ۱۳۹۶

نمانیا ماتیچ:اعتماد به نفس به تیم بازگشته است

پایگاه هواداران منچستریونایتد – هافبک دفاعی ارزشمند شیاطین سرخ معتقد است پیروزی مقابل هادرسفیلد اعتماد به نفس را به اردوی شیاطین سرخ پیش از بازی سرنوشت ساز مقابل سویا بازگردانده است.

بسیار مهم بود که ما در بازی مقابل هادرسفیلد به پیروزی برسیم زیرا باید اعتماد به نفس را به تیم بازمیگرداندیم.حالا ما به رقابت های لذت بخش لیگ قهرمانان اروپا باز گشته ایم و اگر میخواهیم در بازی وسط هفته مقابل سویا به پیروزی برسیم باید به خوبی ریکاوری نماییم زیرا بازی مقابل هادرسفیلد بسیار دشوار بود.

لوکاکو در بازی مقابل هادرسفیلد هر دو گل تیمش را به ثمر رساند و ماتیچ معتقد است حضور این مهاجم تنومند در زمین مسابقه یک فاکتور تعیین کننده برای شیاطین سرخ محسوب میگردد:

او مهاجم اول ماست و برای تیم اهمیت بسیار بالایی دارد.گلزنی برای بالا بردن اعتماد به نفس روملو بسیار مهم است.او یک مهاجم عالیست،بدن قدرتمندی دارد و هنوز بسیار جوان است.من شک ندارم روملو تا پایان فصل کمک بسیار زیادی به تیم ما خواهد کرد.

من از اینکه او را در تیم خود  داریم بسیار خوشحالم.در بازی با هادرسفیلد نیز او دو گل برای ما به ثمر رساند تا به همه اعلام کند اینجا یک مهاجم عالی ایستاده که قادر به انجام هر کاریست.

۰ Comments